Ik was op maandag een witte was: 95 graden, ff alle bacteriën de tent uit, met onderbroeken, witte handdoeken, sokken, rompers, VAATDOEKEN, BRRRR wat een bacterienesten zijn dat..., washandjes, luiers (van het afdrogen van de kids), en een donkere was werkkleding van man en mij op 60 graden. Een was met fijne kleertjes donker van de kids en donkerfijne was van mij en man. Een was met licht fijne was met kleertjes van kids en wat van man en mij (zn zondagse overhemd enzo). Die laatste twee op 30 graden.
Dan doe ik donderdag weer een fijne was met kleertjes van de kids en wat andere losse zooi.
Zaterdag wel weer een witte was 95 graden en een donkere op 60 graden met werkkleding, tja, manlief en ik hebben smerig werk
Verder eens per twee weken al het beddengoed en tussendoor nog allerlei stuf als kleden, fleecedekens, badkamerkleedjes, douchegordijn, ondergekotste zooi, hondemanden, hondedekens... Zo nu en dan een paar jassen, wanten, sjawls en toebehoren.. En nu ben ik van plan de overgordijnen in de was te gooien maar daar heb ik zo weinig zin omdat ik dat een klerewerk vind om te strijken en ik vind het zo heerlijk om ze 's avonds dicht te gooien in deze donkeren dagen