Riska schreef:Annette schreef:Offtopic; hoe is het met je arm Riska, weer helemaal over?
Als dat zou kunnen...
Nee, ik ga tweemaal per week naar de fysio (manueel therapeut) en dat is echt buitengewoon pijnlijk. Er begint nu heel voorzichtig wat beweging in te komen...
Hopelijk gaat het weer wat beterder, dacht dat een slijmbeursontsteking weer over ging

. Magoed er zullen dan wel verschillende varianten zijn, die van mij was gelukkig na een ABkuurtje snel over

. Sterkte ermee, tzal geen pretje zijn bij de fysio!
Echt bellen meissie!! Kun je niet gewoon zeggen dat je een afspraak wil bij dokter die en die (de vervanger) de ander je de vorige keer niet serieus heeft genomen en hij juist wel. In ieder geval alvast heel veel succes, enne laat je niet op je kop zitten!
Heb te horen gekregen dat de huisarts niet weer weet wat die met m'n maagklachten aan moet. Vreet af en toe mezelf gewoon op, als het zo door gaat dan kan ik volgens me pa straks met de konijnen door de tralies eten

. Dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren, val niet af, en anders maar wel m'n buikje moet er toch nog af

, maar moet echt moeite doen om 2 boterhammen per dag te eten. Kan gerust 's morgens een kwartier met n hap ontbijtkoek in me mond zitten, maar ik durf niet te gaan douchen zonder dat ik wat gegeten heb en m'n medicijnen in heb genomen
(ben bang dat de pijn nog erger zal worden en ik zal flauwvallen, en dat vind ik gewoon vreselijk eng, nouja het bijkomen dan). Avond eten gaat vaak wel goed, ben wel van te voren vaak misselijk
(als ik aan eten denk word ik misselijk), maar krijg het vaak wel binnen. Als ik dat niet doe, krijg ik weer een vreetbui als ik bijna richting bed ga. Af en toe slaat het me wel eventjes na me bolletje toe

... Heb 's morgens, als ik wakker ben, wel eens het gevoel of ik een fles azijn of what ever heb leeggedronken, zo zuur
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Kouw de hele dag kouwgom, om zo maar minder last te hebben van een 'vieze-maagzuur-smaak'

. Hopelijk gaat er nog eens een einde aankomen.
Wat de toekomst brengen moge........