Moderator: Moderafo's
Zonnetje schreef:Een voordeel van FV is dat je gewoon kunt eten waar je zin in hebt.
In het begin moest ik er bij Mathilde heel erg op letten, die had er snel last van als ik wat pittigs had gegeten.
We hebben toen avonden met haar op schoot gezeten omdat ze zoveel last had van kramp. Achteraf bleek dat het niet alleen buikkrampjes waren maar dat haar wervels van haar nek en rug scheef stonden door de geboorte met de vacuum, daar had ze nog veel meer last van.
Sterretje schreef:Ze heeft trouwens sterke armspieren en beenspieren (en haar handjes zijn ook erg sterk, knijpen dat ze kan) als je haar op je knieen zet en haar zichzelf tot zitstand laat optrekken gaat ze soms staan. (moet ik mijn handen wel iets hoger houden zodat ze zich goed kan optrekken.) Een lol dat ze dan heeft. This paar seconden en plof, zit ze weer
Sterretje schreef:Veel kleintjes die huilen in de eerste weken hebben last van het nekje.
Daardoor drinken ze vaak ook weinig en denken de ouders dat het daar dan weer aan ligt.
Had vriendin van mij ook bij haar kleintje. Ik ze de eerste week dat ze naar de chiropractor moest gaan. (bevalling was heel snel gegaan, dus gebeurt dat vaker) deed ze niet, tot ze na 8 weken niet meer anders kon. Ze wilde nu dat ze eerder had geluisterd want het huilen is nu over en het kindje drinkt nu goed.
Zowieso is de chriropractor goed. Anna Sofie is voor de safety tjeck gegaan toen ze 3 weken oud was. Is echt leuk om te zien hoe dat gaat!
Ze heeft trouwens sterke armspieren en beenspieren (en haar handjes zijn ook erg sterk, knijpen dat ze kan) als je haar op je knieen zet en haar zichzelf tot zitstand laat optrekken gaat ze soms staan. (moet ik mijn handen wel iets hoger houden zodat ze zich goed kan optrekken.) Een lol dat ze dan heeft. This paar seconden en plof, zit ze weer
ajl schreef:Hoe oud waren jullie kinderen toen ze zich van rug naar buik draaiden? Hugo doet echt nog geen enkele poging. Soms leg ik hem op zn zij en dan doet hij het wel. Dat lukt niet altijd, want hij komt onderweg zn duim weer tegenen dan moet hij even duimen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten