Toen wij bijna 2 en een half jaar geleden in dit huis kwamen heb ik alle voegen gewit (nou ja ik, een aantal buurmeisjes hebben dat gedaan

) met voegenwit ik heb ze in al die tijd nog niet hoeven te schrobben ze zijn nog stralend wit. Dus misschien dat een tip voor een ieder die zich ergert aan zijn of haar voegjes?
Voor de rest herken ik me ook niet in lekker douchen onder een schone douche, ik heb dan altijd zoiets van zonde van mijn werk, nou is het weer vies

.
Echt servies hebben we niet, ik heb borden van de hema, cremekleurig met een bloemenrand (rose,) en creme kleurig met een rose rand. daarnaast picardimokken rose en donkerbruin en idd missf de mannen drinken hier standaard uit de bruine en vrouwen uit rose haha, zelf heb ik er overigens geen moeite mee om me bv met een blauwe handdoek af te drogen

.
gebaksbordjes heb ik in verschillende soorten echt een allegaartje, zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld zeg maar die dingen gebruik je toch amper. kopjes met schoteltjes doen we niet aan.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)