Moderator: Moderafo's
Natuurlijk gaat dat gepaard met het volwassen worden, over het algemeen. Een leeftijd noemen lijkt me alleen nogal kort-door-de-bocht.DesertRose schreef:Oh tis vast logisch.
Maar ik wil graag meer ervaringen horen.
Ik denk dat leeftijd er wel wát mee te maken heeft. "een volwassen inzicht" ofzo.
CaptainCaveman schreef:Waar denk je dát dan te lezen?DesertRose schreef:je bedoelt, dat bij jongens de voorkeur láter ontwikkeld?
Die geestelijke ontwikkeling die misschien wat vertraagd is, hoeft toch niet zozeer van invloed te zijn op die voorkeur?em_ma schreef:Daar geloof ik ook wel in. De meeste mannen lopen wel wat achter bij vrouwen. Daarnaast krijg ik weleens het idee dat vrouwen sowieso veel dieper graven bij hun evt. partner en een man is toch vaak wat oppervlakkiger. Die gaat wat later nadenken over hoe zn vriendin in elkaar steekt.
Precies.elvira (gast) schreef:Ik snap geloof ik wel wat de topicstarter bedoelt, maar heb een beetje moeite het veralgemeniseren. Natuurlijk ontwikkel je je (dit geldt voor mannen en vrouwen) en natuurlijk kunnen voorkeuren veranderen, maar dat is denk ik voor iedereen toch een beetje anders.
Relaties ontstaan ook op 1000 verschillende manieren... van liefde op het eerste gezicht (waarbij in het begin vooral uiterlijk een rol speelt) tot verliefd worden op een goede vriend(in), waarbij uiterlijk vaak niet zo'n sterke rol speelt...
CaptainCaveman schreef:Die geestelijke ontwikkeling die misschien wat vertraagd is, hoeft toch niet zozeer van invloed te zijn op die voorkeur?em_ma schreef:Daar geloof ik ook wel in. De meeste mannen lopen wel wat achter bij vrouwen. Daarnaast krijg ik weleens het idee dat vrouwen sowieso veel dieper graven bij hun evt. partner en een man is toch vaak wat oppervlakkiger. Die gaat wat later nadenken over hoe zn vriendin in elkaar steekt.
Wellicht dat er ergens wel een causaal verband is. Ik zal nu ik wat volwassener ben dan 2 jaar terug (tenminste, die illusie koester ikem_ma schreef:Nou dat vraag ik me dus af. Hoe zie jij dat dan als man, of als je kijkt naar (je eigen) relaties/contacten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten