Beterschap met Hugo en alle andere zieken!!
Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Voor de rest zijn wij ons aan het voorbereiden op die eerste verjaardag (hoe gaat het met plannen AG en PPM?) en op het feit dat papa in februari 5 weken naar Amerika gaat(maar dat mag de pret niet drukken).
Haai schreef:Timon begint eindelijk door te krijgen dat losstaan echt niet zo heel eng isHij is wat dat betreft een vreselijke angsthaas, hij weet niet hoe goed hij me vast moet grijpen als hij denkt dat ik hem los wil laten. Maar na veel oefenen begint hij het nu toch wel leuk te vinden.
ik ga dat met die nachtdiensten maar niet doen.. het is praktisch niet haalbaar
ik heb nu wel vacatures gezien als alphahulp of huishoudelijk verzorger...
mirjan23 schreef:@ Laura: wat mooi dat jullie hem mochten laten dopen.
@TJ: wat goed zeg van Milan. is ie best al vroeg mee of niet.
Even vraagje, vanaf wanneer waren jullie kids 's nachts zindelijk? Mn zusje van net 5 is nog steeds 's nachts niet zindelijk. bevalt dr nog veel te goed met een luierbroekje volgens mij. en we zeggen weleens dat ze moet proberen het luierbroekje droog te houden, maar heeft ze nog helemaal geen zin in volgens mij.
marjo schreef:ik ga dat met die nachtdiensten maar niet doen.. het is praktisch niet haalbaar
ik heb nu wel vacatures gezien als alphahulp of huishoudelijk verzorger...
Wat ik me afvraag he, heb je eigenlijk wel zin om te werken? Of is het echt alleen vanuit financiele noodzaak? Of moet je misschien enkel een beetje door een zure appel heen?
Even vraagje, vanaf wanneer waren jullie kids 's nachts zindelijk? Mn zusje van net 5 is nog steeds 's nachts niet zindelijk. bevalt dr nog veel te goed met een luierbroekje volgens mij. en we zeggen weleens dat ze moet proberen het luierbroekje droog te houden, maar heeft ze nog helemaal geen zin in volgens mij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten