Lovely schreef:Haha, voor mij heb jij al je geloofwaardigheid in een paar berichten al helemaal verspild, over geloofwaardigheid gesproken![]()
Je kijkt gewoon op een te simplistische manier naar het Midden-Oosten conflict en dat doet Wilders ook. Gisteravond las ik een artikel van hem en Martin Bosman, gepubliceerd in de Volkskrant, toen dacht ik nog even aan je en mijn conclusie was dat het gehele artikel zo door jou geschreven kon zijn.
Het zou dan ook nog leuk zijn als je met onderbouwde argumenten komt waarom dat zo zou zijn.....
Lovely schreef:@smArtjan
De volgende keer dien ik een klacht in bij een moderator als je nog een keer zulke vreemde berichten schrijft. Mensen uitmoorden in naam van God? Je maakt God belachelijk. Misbruik God zijn naam niet, ik hoop dat dit je iets zegt.
Lovely schreef:@ smArtjan
Je kan het niet laten hé? Je bent in ieder geval gewaarschuwd hierbij, dat je het weet.
Ik kan bovenstaande reacties nu niet bepaald inhoudelijke reacties noemen. Je hebt nog niet duidelijk gemaakt bij welke dingen je met mij van mening verschilt.
Over geloofwaardigheid verliezen gesproken.....