Ik heb altijd alleen de verwarming in de woonkamer en de keuken aan. Ik vind het ook absoluut niet lekker wanneer het warm is in de slaapkamer.
En, t scheelt geld.. hoeveel precies weet ik niet.
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik heb volgens mij altijd alle verwarmingen aan, voor zover die er zijn.
In de woonkamer altijd overdag, maar ook in de badkamer altijd (dat vind ik vreselijk als het daar koud is), in de babykamer moet het ook, tegen de verflucht en om het kamertje warm te houden voor het geval dat. Alleen in onze slaapkamer staattie altijd uit. Maar die zal niet zomaar bevriezen, omdat onze kamer nu nog steeds niet koud is, omdat de andere verwarmingen allemaal wel aan staan. En op zolder hebben we geen verwarming, maar die hoeft er ook niet te zijn, daar lopen ook leidingen doorheen.
Zou het nu ook weer zo koud zijn?
Anne 80 schreef:MissF schreef:Ik heb volgens mij altijd alle verwarmingen aan, voor zover die er zijn.
In de woonkamer altijd overdag, maar ook in de badkamer altijd (dat vind ik vreselijk als het daar koud is), in de babykamer moet het ook, tegen de verflucht en om het kamertje warm te houden voor het geval dat. Alleen in onze slaapkamer staattie altijd uit. Maar die zal niet zomaar bevriezen, omdat onze kamer nu nog steeds niet koud is, omdat de andere verwarmingen allemaal wel aan staan. En op zolder hebben we geen verwarming, maar die hoeft er ook niet te zijn, daar lopen ook leidingen doorheen.
Zou het nu ook weer zo koud zijn?
Hoi MissF,
Je hebt het over de babykamer. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto!Of heb je die al een keer geplaatst op het zwangerschaptopic? Ik kon me een poos geleden niet voorstellen dat het echt gezellig zou worden met al dat grijs, dus ik ben benieuw of ik je toch gelijk kan geven.
Mrgreet schreef:Ik heb altijd alleen de verwarming in de woonkamer en de keuken aan. Ik vind het ook absoluut niet lekker wanneer het warm is in de slaapkamer.
En, t scheelt geld.. hoeveel precies weet ik niet.
kwebbel schreef:rond 1980!Evelien schreef:wanneer zijn die huize gebouwd dan?
Hier is het kozijn ook niet helemaal luchtdicht en de ventilatiesystemen zijn ook niet helemaal goed. Dus dan heb je al gauw last van beslagen ramen.
Vorige week zat er zelfs ijs op het glas (binnenkant).
ik heb net gedaan: gestofd, gestofzuigd overal, gasfornuis schoongemaakt en een was opgehangen.
Straks ga ik werken, morgen en vrijdag vrij, dan weer de rest
MissF schreef:Een vraagje. Ik heb vorige week ofzo mijn waterkoker met azijn uitgekookt. Maar ik was het dus vergeten, en heb de azijn er pas 2 dagen later uittgehaald (ondertussen de waterkoker dus ook niet gebruikt hoor)
Maar nu krijg ik die vieze azijnlucht er niet meer uit. Ik heb hem omgespoeld, paar keer met gewoon water laten koken, maar het blijft. Echt vies. Ik durf hem niet zo goed meer te gebruiken.
Iemand enig idee hoe ik die lucht eruit krijg? Nouja, als het niet weggaat koop ik een andere, het is al een gruwelijk oud ding, en heeeeel langzaam, maar een beetje zonde vind ik het wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten