Moderator: Moderafo's
Juliah schreef:Het brein (nouja...brein *ahum*) achter deze website: http://www.aspartaam.nl/info/info.html
Neem het dus niet al te serieus
christien schreef:Ik geloof dat er in alle berichten echt wel een kern van waarheid zit, maar wat je nu echt het meeste rekening mee moet houden?
Vaak denk ik doe lekker je eigen ding, als je alle voedingsadviezen naast elkaar zet, dan kan je bijna niks meer eten.
Misschien zou veel mensen het niet met me eens, dat hoeft ook niet
maar ik blijf hier lekker nuchter onder.
Evelien schreef:Aspertaam kan ook dementie veroorzaken.
Dat zou ik maar WEL doen !! --- die Ed Gunneweg, is 'n heuse kei --- immer, dwars tegen de corruptie van bvb universiteiten in, weet hij boven water te brengen, hoe de schadelijkheid van aspartaam, al geruime tijd & meermalen : WETENSCHAPPELIJK is aangetoond --- maar desondanks, blijft het een moeizame strijd ....
Loucom schreef:Aspartaam kan een slechte stof zijn, heeft te maken met de afbraak als die er is kan er methanol ontstaan.
Methanol kan ook door afbraak van vijfwaardige suikers ontstaan, en dus daardoor wordt gezegd dat vruchtensap slechter is dan light producten. Alleen geval hiervan is dat de suikers die in vruchtensap zitten zeswaardige suikers zijn en dus niet schadelijk. Zeswaardige suikers zijn fructose en glucose.
Hadden vandaag met biologie even over.
Juliah schreef:Wat een onzin. De beste man is zelf niet eens wetenschapper. Denk je nu echt dat de universiteiten samen met fabrikanten samenspannen tegen de bevolking?Dat zou ik maar WEL doen !! --- die Ed Gunneweg, is 'n heuse kei --- immer, dwars tegen de corruptie van bvb universiteiten in, weet hij boven water te brengen, hoe de schadelijkheid van aspartaam, al geruime tijd & meermalen : WETENSCHAPPELIJK is aangetoond --- maar desondanks, blijft het een moeizame strijd ....
Juliah schreef:Voor de gewone luitjes onder ons:
Er zit meer methanol in een glas sinaasappel- of tomatensap dan in een blikje Cola light
Juliah schreef:En alcoholische dranken zoals een glas goede bourgogne, zijn nog erger, omdat er in zuivere ethanol (wat wij normaal met alcohol aanduiden) wel een halve gram methanol per liter zit
TheKeimpe schreef:rapporten waaruit met 200% zekerheid vaststaat
Zoiets maakt je erg ongeloofwaardig. Iets is maximaal 100% zeker en alles wat daarboven is, is ongeloofwaardig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten