Wij hadden het ook en ik vond het jammer dat hij gerepareerd werd.
Kreeg mijn was gevouwen en gestreken terug

Moderator: Moderafo's
nee heb juist eerst gestofd, bed afgehaald, daarna er onder gestofzuigd en opnieuw opgemaakt enz. Ik moet namelijk op bed staan om de autootjes van m'n man af te stoffenEvelien schreef:je kunt beter eerst het bed opmaken voor je gaat stoffen![]()
anders kun je weer op nieuw beginnen.
lolpol schreef:Hij doet het weer!!! Koolborsteltjes kapot! We hebben iemand anders gebeld, het is wel best, het is geen campinglife hier!
kwebbel schreef:nee heb juist eerst gestofd, bed afgehaald, daarna er onder gestofzuigd en opnieuw opgemaakt enz. Ik moet namelijk op bed staan om de autootjes van m'n man af te stoffenEvelien schreef:je kunt beter eerst het bed opmaken voor je gaat stoffen![]()
ja tuurlijk maar vind het gewoon zonde om op een net opgemaakt te staanEvelien schreef:kwebbel schreef:nee heb juist eerst gestofd, bed afgehaald, daarna er onder gestofzuigd en opnieuw opgemaakt enz. Ik moet namelijk op bed staan om de autootjes van m'n man af te stoffenEvelien schreef:je kunt beter eerst het bed opmaken voor je gaat stoffen![]()
dat kan toch ook als het bed is op gemaakt?![]()
![]()
Ah, dan had de schade nog groter kunnen zijn dus... Toch maar 'ns tel.nrs uitwisselen dan, als het nodig is heb je ze niet en anders ga je er niet zo snel om vragen hè.elvira (gast) schreef:LeChat: de buren (allemaal studentenhuizen) zijn allemaal weg... we hopen maar dat hun keuken nog niet blank staat...Gelukkig had manlief uitgekiend dat de buren hun afvalwater waarschijnlijk op een andere afvoerpijp zit, anders had ik niet geweten wat we hadden moeten doen. We hebben ook geen telefoonnummers van de buren ofzo...
Zometeen de noodreparatieman maar weer eens bellen... kijken of-ie zijn telefoon inmiddels weer aan heeft gezet...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten