Berichtdoor MissF » 16 dec 2008 12:11
Ik geef niet niks om het milieu, ik let er wel degelijk op! Inderdaad ook vanuit het oogpunt van christen zijn.
maar ik vind het erg vervelend dat de overheid probeert alles te regelen voor ons.
En dat terwijl gloeilampen zo goed als niks slechter zijn dat spaarlampen. Uiteindelijk is het allebei even slecht. Daar doelde ik meer op, dat de overheid alles wel even regelt voor ons, zodat we zo lang mogelijk zullen leven (en daar heb ik mijn vraagtekens bij, of dat wel oke is).
Het milieu vind ik zeker een aandachtspunt, maar ik heb niks met het overdreven gedoe hierom. Dingen worden zo opgeblazen in Nederland, en dat vind ik wel eens jammer.
Mensen hebben zo snel hun oordeel klaar. Ik ben sowieso al slecht, want ik ben niet van plan borstvoeding te geven, ons kindje komt niet op onze kamer te slapen, ik ga werken als ons kindje 14 weken oud is. Dus ben ik nu al een slechte moeder.
Ik eet niet elke dag fruit, dus denk ik te weinig aan mijn gezondheid, dus ben ik verkeerd bezig
(haha, dit klinkt heeeel zielig, maar zo bedoel ik het niet echt hoor, het is meer als voorbeeld). Dat vind ik gewoon jammer.
Ik heb zelf ook mijn principes, maar probeer ze anderen niet op te leggen. Als iemand wel met geld wil smijten, en ze kunnen het in overeenstemming met hun geloof, wie ben ik dan om dat af te keuren? Ik denk er alleen wat anders over. Ik hoop dat dat met gezondheid en milieu ook wat meer zou zijn.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...