ik haal 2 keer in de week broodbeleg (hartig dus vleeswaren,salade,filet american).
Langer dan 4 dagen kun je het echt niet bewaren want dan is het slecht (van onze slager dan want daar zitten geen toevoegingen in om het langer houdbaar te houden)
Moderator: Moderafo's
??? wij komen ook rond hoor van 50 euro...........Harm-J schreef:Evelien schreef:koffie thee en beleg daar doe je zeker wel weken mee. Ik heb al in weken geen beleg, koffie thee gekocht.
Wij kunnen echt van 50 euro in de week rond komen.
Laat me raden je eet droog brood?![]()
Zie mijn post op de vorige paginaSabra schreef:Dan moet mij toch eens worden uitgelegd hoe er voor 50 euro in de week gegeten kan worden. Wij zijn minimaal 150 euro per week kwijt voor twee personen.
Evelien schreef:Wij kunnen echt van 50 euro in de week rond komen.
*|Scatie schreef:Mijn man eet veel brood. Ik thuis niet veel, meestal in de gezinnen. 'k Haal 3 of 4 broden in de week. Meestal 0,90 cent van de AH.
Nu tijdelijk maar weer even de 0,39 van de Aldi.
'k Heb meestal een fles cola light en sinas light van de Aldi en dubbelfris eigen merk van AH.
Vleeswaren gaan hier wel 3 pakjes in de week door volgens mij. Kaas koop ik af en toe zo'n pakje gesneden van de Aldi. Vleeswaren is rond de 60 cent daar.
Dat is 't meeste denk ik wel. Voor 50 euro hoef je naar mijn inzien niet heel zuinig te doen maar is gewoon een kwestie van opletten.
Nu moeten we wel even heel zuinig aan doen en proberen we om max. 25 euro per week uit te geven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten