Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:Dan moet mij toch eens worden uitgelegd hoe er voor 50 euro in de week gegeten kan worden. Wij zijn minimaal 150 euro per week kwijt voor twee personen.
Haai schreef:Hier hebben we op donderdag altijd brooddag: drie broden voor de prijs van twee. Ik houd helemaal niet van brood, dus om het toch een beetje smakelijk te vinden haal ik het niet bij aldi of lidl, daar vind ik het niet zo lekker.
Wij doen trouwens altijd voor E35,- boodschappen per week en redden het daar makkelijk mee (dus levensmiddelen en schoonmaakproducten). Gewoon wat vaker bukken in de supermarkt en op de aanbiedingen letten.
paprikameisje2 schreef:over die voedselbanken maar te zwijgen...d aar heb ik op dit moment me buik van vol... oooh wat zijn die mensen vreselijk zielig.... (uitgezonderd de mensen die er echt niets aan kunnen doen ) zo een voorbeeeld, ik had een meisje in de klas, waarvan de moeder een bam was. Ze koos ervoor om niet te werken, maar ging de bijstand in... dr dochtertje had nog de lekkerste koekjes etc mee naar school, terwijl andere ouders die allebeiden hard werkten, laag inkomen, omdat ze laag geschoold waren, het jongetje elke ga met een boterhammetje kwam omdat zijn ouders niet mee rkonden betalen.... oooh... ik heb er geen goed woord voor over, voor die eerste moeder..... k denk niet dat ik het goed uitleg... maar ik vind dat ze ook wel eens de mensen in het zonnetje mogen zetten die ook elke maand opnieuw moeten afvragen of ze nu wel of niet een paar schoenen kunnen kopen! die vind ik het veel meer verdienen dan de mensen die zich eerst ver in de shit geholpen hebben.....
Evelien schreef:Als je bijv. andijviestamppot maakt daar kunnen wij wel twee dagen van eten en dat kost ook echt geen 10 euro per dag hoor.
Evelien schreef:koffie thee en beleg daar doe je zeker wel weken mee. Ik heb al in weken geen beleg, koffie thee gekocht.
Wij kunnen echt van 50 euro in de week rond komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten