Sabra schreef:Supermarktvlees en supermarktbrood ziet er raar uit, en smaakt naar niks. Bovendien heb ik zo mijn bedenkingen bij de kwaliteit van supermarktvlees en supermarktbrood.
Die mening deel ik niet met jou, ik haal brood bij de Lidl, Aldi en Boni. Ik vind het goed te eten

oke banketbakkerbrood zal ongetwijfeld lekkerder zijn maar 2x zo duur als in de supermarkt! Bij de aldi haalde je tot voor kort een heel brood voor 30cent. En ik vind het te eten! (pure mening dus)
Mijn moeder haalde altijd brood bij de bakker. Nu hebben mijn ouders het iets breder maar goed... Toen ik bij m'n schoonouders over de vloer kwam merkte ik al snel dat goedkoop spul best te eten is! Zij hebben het immers niet breed en kopen zoveel mogelijk bij de Aldi / Lidl. Ik vind het best te eten!
Supermarktvlees vind ik ook goed te eten. Ik ga echt niet al m'n vlees bij de slager halen, ik vind het daar echt te duur voor. Heel af en toe als er aanbiedingen zijn bij de slager dan haal ik wel eens wat, maar echt niet wekelijks.
Ik ga wel naar de groenteman voor het fruit en groenten, dat vind ik WEL lekkerder, maar hij heeft gewoon goed spul

en bovendien niet duurder dan in de supermarkt.
Wij halen bij de Boni voor 30 a 40 euro in de week met boodschappen. Daar zit bij:
melk, toetjes, vlees, aardappels, soms wat zakjes groenten, koekjes, frisdrank, sapjes, vleeswaren/kaas e.d., patat en snackjes, soms wat luxere artikelen zoals knoflookstokbrood (maar 45ct !!!!

)
En dan hebben we vrijwel de hele week eten. Soms ga ik naar de supermarkt / groenteman extra als ik even niet uitkom of dat ik gasten krijg. Maar over het algemeen doen wij met 40 euro per week. Dat is dan wel excl. het fruit en sommige groente waar ik dan voor naar de groenteman ga.
@Annet: er zijn heus wel lekkere nasi te verkrijgen! Wij kopen gewoon bij Lidl een kilpak nasi, daar doe ik zelf kip, een eitje, kruiden etc bij. En dan is het echt heel goed te eten! (vind ik dan

)