Vandaag m'n trouwjurk afgepast en daarna gelijk in dezelfde trouwzaak een pak uitgekozen (jacquet, of hoe schrijf je dat?). Echt geweldig.
Het was me wel wat hoor. Wij kwamen aan en gingen naar boven om de jurk weer aan te passen komt ze met een jurk aan die ik helemaal niet heb uit gezocht. Ik zeg: die is het niet hoor. Wij met z'n allen zoeken. Echt nergens te vinden. Ik zeg ik heb wel foto's in m'n e-mail staan misschien kunnen we daar dan achter komen hoe de jurk er helemaal uit ziet. Zo gezegd zo gedaan, ik achter hun computer m'n mail geopend en de foto laten zien en ze herkende de jurk gelijk. Weer alles na gezocht, in het magazijn gekeken overal. En na een zoektoch van zeker 20 min. hebben we de jurk gevonden. De jurk hing tussen de kinderkleding...

Ik kneep hem toch wel ff.... Maar goed m'n schoonouders en vriend waren erbij en het was zo gezellig en een leuke sfeer wat er hing. Toen m'n jurk aangepast en afgepast gekeken voor een mooie bijpassende ketting.... M'n schoonmoeder zegt: eens even kijken hoeveel die kost. Dat vondt ik al best vaag. Maar goed. Ik zeg zo tegen m'n schoonmoeder zullen we samen een keer een ketting uit gaan zoeken (zij heeft nl. een goede kijk op). Ze zegt: je krijgt een ketting van mij. Nou ik was echt ff in shock toestand... k wist ff niet hoe ik moest reageren.
Nadat ik m'n jurk had afgepast gingen we naar de pakken toe. Nou m'n vriend deed het pak aan. Wowh zo gaaf. M'n schoonmoeder vindt het maar niks zo'n jacquet. Nadat hij het pak had gepast nog ff gekletst en toen hebben we ergens lekker wat gegeten.
Het was echt een super TOF dag.