RW-huwelijk Evelien en Timmy

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 dec 2008 08:13

YES concept van de trouwkaart hebben we net binnen... Alleen vindt ik hem niet helemaal mooi.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 02 dec 2008 08:19

Oke, leuk! mwhah, das weer minder.. :? wat ga je eraan doen? veranderen?
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 dec 2008 08:32

t is een concept dus er kan van alles nog aan verandert worden.

De tekst voorop vindt ik iets wat te druk. En mijn naam staat verkeerd :mrgreen:

Maar goed het is misschien ook de eerste indruk.

j-tap
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor j-tap » 02 dec 2008 16:51

Haha, gauw laten veranderen. Toen m'n vriend en ik onze trouwringen gingen bestellen en we ze konden ophalen bleek dat mijn naam verkeerd in de ring stond :lol:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 dec 2008 18:35

Da's het voordeel van een drukproef hè Evelien :wink:.

@j-tap: Hebben ze het toen gratis aangepast of hadden jullie het zogezegd niet goed doorgegeven?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 dec 2008 19:10

LeChat schreef:Da's het voordeel van een drukproef hè Evelien :wink:.

@j-tap: Hebben ze het toen gratis aangepast of hadden jullie het zogezegd niet goed doorgegeven?

precies.... en een neef van m'n vriend maakt de kaart en dat is erg handig.

Vanochtend gekregen en hij kan woensdag de kaart klaar hebben voor de drukkerij. En dan nog ff achter enveloppen aan en dan stickeren en de kaarten erin en dan op de post. :mrgreen:

j-tap
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor j-tap » 02 dec 2008 19:42

@LeChat; Gratis hoor! Het was een foutje van hen, we ontdekten het gelukkig in de winkel, een keer eerder hadden ze een gedeelte van de ring anders dan we hem besteld en gepast hadden, een gedeelte wat mat-goud was, hadden ze helemaal glad, dus we hebben 'm de 2e keer ff heeel goed bekeken voor we ze meer naar huis namen :) (tip voor iedereen dus. Het is bij ons 2x fout gegaan)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 dec 2008 20:29

Inderdaad iets om in de gaten te houden, j-tap! Gelukkig was 't toch goed afgelopen voor jullie. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 dec 2008 21:20

De 1e kaart is al weg gegeven..... :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 dec 2008 07:20

j-tap schreef:Haha, gauw laten veranderen. Toen m'n vriend en ik onze trouwringen gingen bestellen en we ze konden ophalen bleek dat mijn naam verkeerd in de ring stond :lol:

same here... ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 dec 2008 16:45

Vandaag m'n trouwjurk afgepast en daarna gelijk in dezelfde trouwzaak een pak uitgekozen (jacquet, of hoe schrijf je dat?). Echt geweldig.

Het was me wel wat hoor. Wij kwamen aan en gingen naar boven om de jurk weer aan te passen komt ze met een jurk aan die ik helemaal niet heb uit gezocht. Ik zeg: die is het niet hoor. Wij met z'n allen zoeken. Echt nergens te vinden. Ik zeg ik heb wel foto's in m'n e-mail staan misschien kunnen we daar dan achter komen hoe de jurk er helemaal uit ziet. Zo gezegd zo gedaan, ik achter hun computer m'n mail geopend en de foto laten zien en ze herkende de jurk gelijk. Weer alles na gezocht, in het magazijn gekeken overal. En na een zoektoch van zeker 20 min. hebben we de jurk gevonden. De jurk hing tussen de kinderkleding... :mrgreen: Ik kneep hem toch wel ff.... Maar goed m'n schoonouders en vriend waren erbij en het was zo gezellig en een leuke sfeer wat er hing. Toen m'n jurk aangepast en afgepast gekeken voor een mooie bijpassende ketting.... M'n schoonmoeder zegt: eens even kijken hoeveel die kost. Dat vondt ik al best vaag. Maar goed. Ik zeg zo tegen m'n schoonmoeder zullen we samen een keer een ketting uit gaan zoeken (zij heeft nl. een goede kijk op). Ze zegt: je krijgt een ketting van mij. Nou ik was echt ff in shock toestand... k wist ff niet hoe ik moest reageren. :oops:
Nadat ik m'n jurk had afgepast gingen we naar de pakken toe. Nou m'n vriend deed het pak aan. Wowh zo gaaf. M'n schoonmoeder vindt het maar niks zo'n jacquet. Nadat hij het pak had gepast nog ff gekletst en toen hebben we ergens lekker wat gegeten.

Het was echt een super TOF dag. :mrgreen:

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 13 dec 2008 16:51

Wow, gaaf Evelien!!!
Echt heel leuk om te lezen, mooi dat het allemaal goedgekomen is..
Pff, kzou hem ook wel echt even knijpen!
Heeft je vriend ook je jurk al gezien?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 dec 2008 16:53

Het is echt heel bijzonder om een pak uit te zoeken samen met je vriend. Echt waar daar moet je echt bij zijn.... is zo super tof.

En ja m'n vriend heeft m'n jurk gezien.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 13 dec 2008 16:56

Kzal het onthouden, lijkt me inderdaad leuk :D
Oke, gaaf!! hij was vast enthousiast :wink:
Kweet nog niet of mijn vriend alsk mn trouwjurk uitzoek em mag zien..haha, kan zulke dingen echt niet verborgen houden, aan de andere kant vind ik het wel een grappige traditie.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 dec 2008 15:54

@Dine: wij hadden elkaars trouwkleding niet gezien, maar ik ben ook zo iemand die het moeilijk vindt om niets te verklappen. Dus ik had er al wel iets over gezegd ;)

Terug naar “Archief”