Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:MissF schreef:Onze salontafel is wegHeel raar, ik snap niet dat die Engelsen bijna altijd zonder doen, ik vind het toch wel erg kaal.
??? Ik heb nog nooit iemand hier gezien zonder salontafel hoor
MissF schreef:LauraC schreef:MissF schreef:Onze salontafel is wegHeel raar, ik snap niet dat die Engelsen bijna altijd zonder doen, ik vind het toch wel erg kaal.
Dat zei pas iemand, dat dat Engels is. En als ik naar die opvoedprogramma's kijk op tv, Engels, hebben ze nooit een salontafel. maargoed, ik vind het irritant in ieder geval
Ik ben nog een nadeel tegen gekomen. In onze oude salontafel zat een la, vol rotzooi. In hockers zit geen la. Wat moet ik nu met al die zooi? Hmm, ik denk toch dat er nog een klein kastje naast de bank moet, met 2 lades of 1 deurtje ofzo. Maar eens langs Ikea
liefie schreef:MissF schreef:LauraC schreef:MissF schreef:Onze salontafel is wegHeel raar, ik snap niet dat die Engelsen bijna altijd zonder doen, ik vind het toch wel erg kaal.
Dat zei pas iemand, dat dat Engels is. En als ik naar die opvoedprogramma's kijk op tv, Engels, hebben ze nooit een salontafel. maargoed, ik vind het irritant in ieder geval
Ik ben nog een nadeel tegen gekomen. In onze oude salontafel zat een la, vol rotzooi. In hockers zit geen la. Wat moet ik nu met al die zooi? Hmm, ik denk toch dat er nog een klein kastje naast de bank moet, met 2 lades of 1 deurtje ofzo. Maar eens langs Ikea
Is loods 5 een idee misschien?
Evelien schreef:Wie weet waar je lekkere geurkaarsen kunt kopen? Echt goeie geurkaarsen.
Evelien schreef:Wie weet waar je lekkere geurkaarsen kunt kopen? Echt goeie geurkaarsen.
liefie schreef:Evelien schreef:Wie weet waar je lekkere geurkaarsen kunt kopen? Echt goeie geurkaarsen.
Ik heb vaak kaarsen van riverdeale die ruiken heerlijk en ik heb een waxinelicht houdertje met een soort deksel er op en daar doe je een soort geurkaarsje in zonder lont en dat smelt en dan ruikt het echt super lekker (ik kan er alleen geen plaatje van vinden
LauraC schreef:liefie schreef:Evelien schreef:Wie weet waar je lekkere geurkaarsen kunt kopen? Echt goeie geurkaarsen.
Ik heb vaak kaarsen van riverdeale die ruiken heerlijk en ik heb een waxinelicht houdertje met een soort deksel er op en daar doe je een soort geurkaarsje in zonder lont en dat smelt en dan ruikt het echt super lekker (ik kan er alleen geen plaatje van vinden
Ik heb ze altijd van Yankee Candles, die ruik je ook zelfs als ze niet aan zijn. Nu ruikt ons huis naar Christmas Cookie, maar vaak ook gewoon Vanilla.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten