huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 10 dec 2008 19:12

@Le Chat: Nee, want de IKEA-bijzettafeltjes staan aan de wand... tussen luie stoel en onze bank in ... dus daar kan onze hond niet zo snel iets vanaf zwiepen... :D

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 dec 2008 19:14

MissF schreef:Onze salontafel is weg :) Heel raar, ik snap niet dat die Engelsen bijna altijd zonder doen, ik vind het toch wel erg kaal.

??? Ik heb nog nooit iemand hier gezien zonder salontafel hoor :?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 dec 2008 20:07

elvira (gast) schreef:@Le Chat: Nee, want de IKEA-bijzettafeltjes staan aan de wand... tussen luie stoel en onze bank in ... dus daar kan onze hond niet zo snel iets vanaf zwiepen... :D
Ah, da's wel zo handig :lol:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 dec 2008 11:18

LauraC schreef:
MissF schreef:Onze salontafel is weg :) Heel raar, ik snap niet dat die Engelsen bijna altijd zonder doen, ik vind het toch wel erg kaal.

Dat zei pas iemand, dat dat Engels is. En als ik naar die opvoedprogramma's kijk op tv, Engels, hebben ze nooit een salontafel. maargoed, ik vind het irritant in ieder geval :D

Ik ben nog een nadeel tegen gekomen. In onze oude salontafel zat een la, vol rotzooi. In hockers zit geen la. Wat moet ik nu met al die zooi? Hmm, ik denk toch dat er nog een klein kastje naast de bank moet, met 2 lades of 1 deurtje ofzo. Maar eens langs Ikea :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 dec 2008 12:00

MissF schreef:
LauraC schreef:

Dat zei pas iemand, dat dat Engels is. En als ik naar die opvoedprogramma's kijk op tv, Engels, hebben ze nooit een salontafel. maargoed, ik vind het irritant in ieder geval :D

Ik ben nog een nadeel tegen gekomen. In onze oude salontafel zat een la, vol rotzooi. In hockers zit geen la. Wat moet ik nu met al die zooi? Hmm, ik denk toch dat er nog een klein kastje naast de bank moet, met 2 lades of 1 deurtje ofzo. Maar eens langs Ikea :)

Is loods 5 een idee misschien?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 dec 2008 12:06

Wie weet waar je lekkere geurkaarsen kunt kopen? Echt goeie geurkaarsen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 dec 2008 12:19

liefie schreef:
MissF schreef:
LauraC schreef:

Is loods 5 een idee misschien?

Hmm, daar vind ik niet zoveel aan. Tenminste, ik ben er een keer geweest met vriendinnen, in de vestiging Sliedrecht, en daar vond ik niks aan, maar volgens 1 van de meiden was de andere vestiging veel leuker.
Nouja, binnenkort maar een dagje Ikea/Loods5 enzo shoppen, kan helemaal geen kwaad :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 dec 2008 12:20

Evelien schreef:Wie weet waar je lekkere geurkaarsen kunt kopen? Echt goeie geurkaarsen.

Ik heb ze pas bij de DA vandaan, die ruik ik zelfs zonder dat ze aan zijn :) Maar dat zijn kleintjes.
Eerder had ik grote kaarsen van een woonwinkel in Veenendaal.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 dec 2008 12:21

MissF schreef:
Evelien schreef:Wie weet waar je lekkere geurkaarsen kunt kopen? Echt goeie geurkaarsen.

Ik heb ze pas bij de DA vandaan, die ruik ik zelfs zonder dat ze aan zijn :) Maar dat zijn kleintjes.
Eerder had ik grote kaarsen van een woonwinkel in Veenendaal.

xenos misschien?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 dec 2008 12:28

Ik heb vaak kaarsen van riverdeale die ruiken heerlijk en ik heb een waxinelicht houdertje met een soort deksel er op en daar doe je een soort geurkaarsje in zonder lont en dat smelt en dan ruikt het echt super lekker (ik kan er alleen geen plaatje van vinden

Loods 5 is niet altijd even leuk maar volgens mij wisselen ze veel van collectie

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 dec 2008 13:16

Ik heb ze een keer bij de Ikea gehaald, zijn ook goed.
Afbeelding

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 11 dec 2008 15:52

pas de helft van de zolderkamer van mijn zoon wit geschilderd (althans de shrootjes uit de jaren 70, en dat is wel een strak geheel geworden moet ik zeggen )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

wel veel werk, eerst goed schuren, 2 x in de grondverf en gelukkig maar 1 keer in de hoog glans lak, de andere kant wordt ook lekker strak wit maar dat gaan we niet redden met de kerst drukte :( ( en het liefste heb ik het morgen allemaal wit ....)

en dan is het maar goed dat er een verlaagd plafond in zit.. alhoewel ik daar op een trapleer ook maar net bij kom , het is best hoog op zolder :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 dec 2008 16:24

Daphne schreef:Ik heb ze een keer bij de Ikea gehaald, zijn ook goed.

die van de ikea vindt ik niks. :oops:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 dec 2008 16:27

liefie schreef:

Ik heb vaak kaarsen van riverdeale die ruiken heerlijk en ik heb een waxinelicht houdertje met een soort deksel er op en daar doe je een soort geurkaarsje in zonder lont en dat smelt en dan ruikt het echt super lekker (ik kan er alleen geen plaatje van vinden

Ik heb ze altijd van Yankee Candles, die ruik je ook zelfs als ze niet aan zijn. Nu ruikt ons huis naar Christmas Cookie, maar vaak ook gewoon Vanilla.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 dec 2008 16:41

LauraC schreef:
liefie schreef:

Ik heb ze altijd van Yankee Candles, die ruik je ook zelfs als ze niet aan zijn. Nu ruikt ons huis naar Christmas Cookie, maar vaak ook gewoon Vanilla.

Ik heb die ook heerlijk! echt een wintergeurtje en je kan zo gek niet bedenken of die geur hebben ze wel.
Vind jammer dat ik er geen plaatje van kan vinden het is van het merk long island living

Terug naar “Archief”