Maargoed, ik hoop wel mijn positiebroeken weer aan te kunnen die ik aan het begin van mijn zwangerschap droeg (al heb ik de lekkerste al aan mijn zwangere vriendin weggegeven, beetje dom). Deze 2 broeken ben ik gruwelijk zat

Moderator: Moderafo's
bloempie schreef:En ik eet deze zwangerschap de hele dag door en echt alleen maar lekkere ongezonde dikmakende dingen, maar ik ben nog maar net aan twee kilo gegroeid. Je kunt er echt niets over zeggen hoeveel je aankomt in een zwangerschap.
lammetje schreef:
Het is zeker per persoon verschillend en ook een beetje of je aanleg hebt om aan te komen denk. Mensen die van zichzelf al wat steviger zijn houden vaak een aantal kilo's over en borstvoeding geven waardoor je zou gaan afvallen werkt soms ook niet.
Haai schreef:Ik at altijd een paar Rennies voor ik ging slapen, dat hielp wel redelijk. Heb je dat al geprobeerd?
MissF schreef:
Hier gaat het best heel goed, alleen heb ik 's nachts enorm 't zuur, continu komt mijn eten omhoog. vannacht weer een half uur boven het toilet gehangen van misselijkheid, volgens mij gewoon doordat alles steeds omhoog komt. Met twee kussens slapen helpt minimaal, en ligt niet lekker (ik hou van een heeeel dun kussen of liefst helemaal geen kussen).
Maargoed, ik heb toch verlof en nog geen kind rondlopen dus ik kan overal extra slaap vandaan pikken
Het gaat wel erg opschieten nu. Maximaal 7 weekjes nog, dan zijn we papa en mama! Heel raar idee
Funlover schreef:M'n schoonzusje had ook altijd erg last op het laatste van maagzuur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten