Berichtdoor MissF » 04 dec 2008 22:16
Bij ons is er heeeeeel af en toe een contract voor 8-24 uur, voor invallers. Daarna komt 16-32 uur voor invallers. Maar op een vaste groep is 24 het echte minimum. Voor mij zou 16 uur ook prima zijn, maar dat kan dus niet, ook als invaller niet, want dan moet je soms ook gewoon die 32 uur halen. En aangezien ik mijn werk onwijs leuk vind, en erg graag daar wil blijven voorlopig, ga ik lekker 24 uur werken. Minder zou ook niet haalbaar zijn op een groep, dan mis je veel te veel.
Zomervakantie gaat bij ons best. tenminste, ik ben de enige die graag in de zomervakantie zelf wil, de rest wil allemaal september. Onze groep is ook altijd 1 week op kamp, 1 week gesloten en 1 opvang week waarin minder personeel nodig is. Ik ga toch niet mee op kamp, omdat we dan als het alles goed gaat een kindje van 6 maanden hebben. Daarom is het voor iedereen het handigst als ik rond die tijd vakantie neem. Nouja, dat vind ik iedereen best, tenminste, vorig jaar wel. de rest zoekt het met elkaar maar uit, wie de periode's in september krijgen, maar eigenlijk is het ondelring altijd goed te regelen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...