Ik ben ook dol op gordijnen. Eigenlijk wilde ik voor de tuindeuren vouwgordijnen en gewone gordijnen, maar volgens mijn man nam dat teveel licht weg, en dat is denk ik ook zo. Daarom maar gewone gordijnen. Gewoon de meest simpele witte gordijnen. Ze zijn lange tijd gewoon voor de sier geweest, maar nu doe ik ze 's avonds heel vaak dicht. Wij wonen midden in de stad, en onze overnburen zitten op een paar meter afstand. Wel grenst hun 'rommelkamer' aan onze woonkamer zeg maar, dus eigenlijk kijkt er bijna niemand in, maar ik vind het zo gezellig, gordijnen dicht, niemand die me ziet, heerlijk! Dat donkere gat hou ik niet zo van.
Ik ben me nog steeds aan het beraden op een salontafel. Ik wil deze sowieso weg hebben, en ik wil geen standaard tafel terug. Aan de ene kant vind ik twee kleine of 1 grote poef met dienblad erg gezellig, maar ben bang dat dat zo tijdelijk is. Twee kleine tafeltjes vind ik ook erg leuk (kunnen we er makkelijk 1 wegschuiven als we dat willen), maar we hebben ook al 2 fautuils, 2 kandelaren, 2 lampjes, 2 witte en 2 bruine eetkamerstoelen, 2 dubbele tuindeuren. Het wordt zo twee.
Of helemaal niks, dat vind ik nog leuker, en dan gewoon zo'n kubus of 2 kubussen op 2 verschillende plaatsen, die je als tafel erbij kunt schuiven. Maar dat durf ik niet zo goed, ben zo bang dat het niet mooi staat...
Dus zo tobben we verder

Nog iemand een goed idee?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...