Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Ik heb met een sprei ook altijd dat ik aan oude mensen denkOmdat heel veel ouderen in de thuiszorg dan een sprei hebben en ik heb er altijd ruzie mee om ze netjes recht te krijgen.
Ik heb hele mooie dekbedovertrekken dus ik vind het ook zonde om er een sprei over heen te leggen.
Vandaag de huiskamer helemaal veranderd dus ook overal netjes schoongemaakt
liefie schreef:het was wel een mega werk want onze kast is zonder spullen echt giga zwaar. Dus alles eruit!!!![]()
Maar ik ben er heel erg tevreden over en mijn man ook maar ik moest wel beloven dat het zeker een maand of 6 zo blijft staan
rosekapje schreef:succes trijntjejohanna, dat snap je niet he? en als je het gewoon even aankaart bij je woningbouwvereniging? Wij hebben ook een huurhuis en een tijdje terug zouden de dakramen vervangen worden. Wij helemaal blij want vooral die in de douche is aardig aan vervanging toe. Komen die gasten alleen het zolderraam doen, daar mankeert dus niks aan. Had ik alles netjes aan de kant gezet, stofzuiger erbij gezet, ze gingen per slot van rekening er een groter raam in zetten. Kom ik boven zit gewoon de hele zolder + trap (en je snapt het niet er zit een deur voor de trap die hebben ze dus open laten staan) overloop onder het stof en zaagsel, fijn hoor. Maar goed ze zouden dus alle ramen vervangen, maar dat is dus niet gebeurt.
kwebbel schreef:wie van jullie dames hebben een sprei op bed liggen ? Ik heb ze gezien bij wehkamp, en een supergave gezien maar wel 109 euroen ik weet niet of ik m wel zal opvouwen als we naar bed gaan e.d. (ik kan m nergens neerleggen) ........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten