zo meissie gelukkig dat je dan andere dokter had nu. heb je anders toevallig Steendijk? tenminste die staat bekend als iemand die het nogal eens niet te serieus neemt.
Nou hopelijk gaat het met medicijnen beter
Moderator: Moderafo's
Lorijntje schreef:hmm, het rare is dat je steeds op een andere plek zogenaamde steken hebt...
Hoe vaak heb je die dan? En wat zijn uitlokkende factoren? Is er iets waardoor je weer minder pijn krijgt? Hoe vaak heb je de steken? Voelt het altijd hetzelfde? Heb je koorts? Heb je nog andere klachten? Ben je in je voorgeschiedenis bekend met iets?
En ik heb nog wel tientallen vragenDit is gewoon niet iets wat je zo kunt aanwijzen.
mirjan23 schreef:Jah het zijn gewoon beetje vage klachten. Voel nu dus ook de hele tijd mn rechterbovenbeen weer. gewoon echt zwaar gevoel in. tis gewoon beetje zzeurend irritant.net als mn zij. verder geen koorts geloof ik. nog niet echt gekeken.
die steken zijn ook wat vaag, soms voel ik het even, en dan vooral als ik er op duw. maar het is niet overdreven pijnlijk.
maar niet echt iets waardoor ik minder pijn krijg.
wel had ik soms dat ik het snachts ook voel maar dan is het weer meer de buik en dan ging ik even op mn buik liggen en trok het weer weg.
het voelde dan soms ook beetje als buikpijn bij ongesteldheid.
meissie88 schreef:Vanmiddag weer een 'aanval' gehad, op gegeven moment kreeg ik nauwelijks meer lucht, dus heeft mn moeder snel de huisarts gebeld, m'n eigen huisarts was er niet, dus moest naar plaatsvervanger! Hij zei dat ik gelijk moest komen, toen ik daar aan kwam, was het net weer afgezakt. Dus heb ik hem alles uitgelegd, dat ik gister ook bij de huisarts was geweest, en dat hij zei dat het krampen in de dikke darm waren...
Die arts van vanmiddag zei; ik hoorde jou op de achtergrond toen je moeder belde () maar als dat krampen zijn....
Dus hij voelde aan m'n buik, en gelijk zegt ie; 'je buik voelt absoluut niet gespannen ofzo, maar ik weet wel wat het wél is...Je hebt nier/galstenen...Snap niet hoe jouw huisarts er bij komt dat het je dikke darm is! Niks wijst er op!
Ik hoef niet gelijk geopereerd te worden, maar zodra ik meer last krijg, en m'n medicijnen werken niet afdoende, dan wel![]()
Schrok wel erg, maar ben blij dat deze arts me wél serieus nam, en wél luisterde..
Liesien schreef:
Meissie, hoe is 't met jou inmiddels? Nog weer zoveel pijn gehad in de tussentijd?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten