kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 nov 2008 07:19

aubergine? Dat is toch ook zo'n paarsige kleur.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 19 nov 2008 07:33

Ik heb die van mij ook zelfgemaakt..
Heb nu ook nog een sarong liggen uit Indonesië, in de kleur felroze en gebroken wit met rozige bloemen.
Is natuurlijk niet echt kerstachtig, maar wel gaaf om aan te trekken als galajurk! Mmm..misschien doe ik et ook wel gewoon..
(zijn zeg maar 2 lappen en een sjaal voor over je schouder die je op een bepaalde manier om moet knopen en dan even goed vast moet zetten :lol: )
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 nov 2008 18:01

Evelien schreef:komt miss. doordat ik er niet mooi uit zie... dat zal het vast zijn. k ben vet en mollig en ben niet opgemaakt.. heb gewoon m'n haren los..Dat zal er vast mee te maken hebben.

Ik heb veel meer overgewicht....dus dat zou een reden zijn me te negeren?
Nou, lekker dan :wink:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 nov 2008 18:30

essieee schreef:
Evelien schreef:komt miss. doordat ik er niet mooi uit zie... dat zal het vast zijn. k ben vet en mollig en ben niet opgemaakt.. heb gewoon m'n haren los..Dat zal er vast mee te maken hebben.

Dat ligt daar helemaal niet aan! Ik ben ook stevig nou en? ik voel me er goed bij ik eet gezond ik sport maar het ligt heel veel aan je karakter of je aangesproken wordt enz als ik iets uitstraal van laat me met rust komen ze echt niet maar kijk je zoekend rond enz komen ze juist naar je toe dat is mijn ervaring.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 nov 2008 19:30

Dine schreef:Ik heb die van mij ook zelfgemaakt..
Heb nu ook nog een sarong liggen uit Indonesië, in de kleur felroze en gebroken wit met rozige bloemen.
Is natuurlijk niet echt kerstachtig, maar wel gaaf om aan te trekken als galajurk! Mmm..misschien doe ik et ook wel gewoon..
(zijn zeg maar 2 lappen en een sjaal voor over je schouder die je op een bepaalde manier om moet knopen en dan even goed vast moet zetten :lol: )

Dine, dat klinkt echt heel gaaf, doen! Lekker origineel :)
Borkdude en ik zijn een keer naar een gala geweest met allebei legerkisten aan :-D We hebben een hekel aan gala's, maar het is ook zo vermoeiend om elk jaar aan de mensen van je studentenvereniging uit te leggen waarom je niet komt. Dus ik ben twee keer geweest.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 19 nov 2008 19:51

Lalage schreef: Borkdude en ik zijn een keer naar een gala geweest met allebei legerkisten aan :-D

:mrgreen: haha, lijkt me lachen. Ik houd wel een beetje van tegendraads met zulke dingen...
AfbeeldingAfbeelding

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 nov 2008 09:58

liefie schreef:
essieee schreef:

Dat ligt daar helemaal niet aan! Ik ben ook stevig nou en? ik voel me er goed bij ik eet gezond ik sport maar het ligt heel veel aan je karakter of je aangesproken wordt enz als ik iets uitstraal van laat me met rust komen ze echt niet maar kijk je zoekend rond enz komen ze juist naar je toe dat is mijn ervaring.

Precies, mijn opmerking was ook sarcastisch bedoeld.
:wink:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 nov 2008 10:56

essieee schreef:
liefie schreef:
essieee schreef:

Precies, mijn opmerking was ook sarcastisch bedoeld.
:wink:

Ik reageerde eigenlijk ook meer op Evelien :oops: Maar dat had ik er niet bijgezet was misschien duidelijker geweest :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 nov 2008 11:59

ow dus ik heb een verkeerd karakter en uitstraling?????? :shock:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 20 nov 2008 12:13

Haha. Reageer niet zo gebeten joh ;)
Niemand heeft het over 'verkeerd'.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 nov 2008 12:38

Evelien schreef:ow dus ik heb een verkeerd karakter en uitstraling?????? :shock:

Dat zegt niemand iedereen is uniek.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 nov 2008 13:10

ik ben altijd slank geweet (1.66m tegen 55kg) nu ben ik ongeveer 63 en hard op weg m'n buikje weg te halen. Verder voel ik mij opzich wel tevreden met m'n gewicht.

Ik ben gewoon ik :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 20 nov 2008 16:18

Ik ben eigenlijk te mager.. (is weer iets anders natuurlijk 8) )
1.68 en ik weeg nog geen 50 kg :oops:
Ik eet gewoon, snoep niet veel en probeer echt op te letten dat ik ruim voldoende eet..maar tkomt er gewoon niet bij :?
Kzat er best een tijdje mee, zagk mezelf in de spiegel, met van die uitstekende ´heupbotten´..
Maar nu ben ik gewoon wie ik ben en tsja, vaak moet maatje 34 nog even ingenomen worden en kheb ook nog een rokje maat 164..maar dat weet toch niemand :mrgreen:

maar idd, iedereen is echt goed zoals hij of zij is!!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 nov 2008 16:22

Ik ben, als ik niet zwanger ben, ook niet de slankste. Maar ik ben er toch wel achter dat dat makkelijker is dat zo dun zijn.
Mijn zusje is denk ik 1.68 ofzo, en weegt amper 45 kilo. Er komen nu zelfs mensen naar mij die vragen: heeft je zusje anorexia ofzo? Daar word je toch knetter van? nee, ze heeft helemaal geen anorexia, ze heeft gewoon zo'n figuur! Kan zij ook niks aan doen. Alle rokjes zakken van haar gat af, waardoor de leuke shirtjes weer te kort worden. Lijkt me gruwelijk irritant!
Dan maar dat vetribbeltje op mijn buik hoor, hoor ik tenminste niet continu dat ik anorexia zou hebben :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jaël
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jaël » 20 nov 2008 19:07

Ik ben zo'n 1,70 en weeg rond de vijftig kilo, soms iets er onder en heel soms iets meer. Heb dus ook meestal maat 34 van rok, heel soms als het klein valt 36. Is zo irritant met kleren kopen, als ik dan een leuke rok of broek zie, zit vaak de goede maat er niet bij, begint het pas bij 36 ofzo. Van shirtjes en truien kan ik dan wel makkelijk maat 36 hebben zonder dat het slobbert.
En laarzen kopen is al helemaal een ramp, heb van die dunne benen, zijn bijna geen laarzen voor te krijgen. Dus loop ik, als ik nieuwe laarzen nodig heb, maar alle schoenwinkels af, voor een paar passende laarzen.

Heb een paar jaar terug een rok gekocht maat 36, heel erg leuk, heb hem nu nog steeds wel aan. maar als je dr een keer flink aan trekt is tie uit. :oops:

Nu krijg ik ook regelmatig te horen dat ik meer spek moet eten. Net of dat dat helpt ofzo. :roll:

Terug naar “Archief”