Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Evelien schreef:komt miss. doordat ik er niet mooi uit zie... dat zal het vast zijn. k ben vet en mollig en ben niet opgemaakt.. heb gewoon m'n haren los..Dat zal er vast mee te maken hebben.
Ik heb veel meer overgewicht....dus dat zou een reden zijn me te negeren?
Nou, lekker dan
Dine schreef:Ik heb die van mij ook zelfgemaakt..
Heb nu ook nog een sarong liggen uit Indonesië, in de kleur felroze en gebroken wit met rozige bloemen.
Is natuurlijk niet echt kerstachtig, maar wel gaaf om aan te trekken als galajurk! Mmm..misschien doe ik et ook wel gewoon..
(zijn zeg maar 2 lappen en een sjaal voor over je schouder die je op een bepaalde manier om moet knopen en dan even goed vast moet zetten)
liefie schreef:essieee schreef:Evelien schreef:komt miss. doordat ik er niet mooi uit zie... dat zal het vast zijn. k ben vet en mollig en ben niet opgemaakt.. heb gewoon m'n haren los..Dat zal er vast mee te maken hebben.
Nou, lekker dan
Dat ligt daar helemaal niet aan! Ik ben ook stevig nou en? ik voel me er goed bij ik eet gezond ik sport maar het ligt heel veel aan je karakter of je aangesproken wordt enz als ik iets uitstraal van laat me met rust komen ze echt niet maar kijk je zoekend rond enz komen ze juist naar je toe dat is mijn ervaring.
essieee schreef:liefie schreef:essieee schreef:Evelien schreef:komt miss. doordat ik er niet mooi uit zie... dat zal het vast zijn. k ben vet en mollig en ben niet opgemaakt.. heb gewoon m'n haren los..Dat zal er vast mee te maken hebben.
Nou, lekker dan
Dat ligt daar helemaal niet aan! Ik ben ook stevig nou en? ik voel me er goed bij ik eet gezond ik sport maar het ligt heel veel aan je karakter of je aangesproken wordt enz als ik iets uitstraal van laat me met rust komen ze echt niet maar kijk je zoekend rond enz komen ze juist naar je toe dat is mijn ervaring.
Precies, mijn opmerking was ook sarcastisch bedoeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten