Moderator: Moderafo's
NdW schreef:Hoe krijg ik mijn groene tegels buiten weer schoon? (zonder al te hard te hoeven schrobben i.v.m. rug/nekklachten?)
Ik las er pas iets over -volgens mij Allerhande- maar ik weet niet meer wat
*Annet* schreef:Ik ga dus echt niet voor mijn (schoon)familie ergens niet wonen. Door mijn trouwen ben ik 150 km bij mijn eigen familie vandaan gaan wonen. Vlakbij mijn schoonfamilie. Nu wonen we daar ook iets van 100 km vandaan en nog wat verder van mijn eigen ouders. Ik ben getrouwd met Dirk en wij moeten met elkaar wat van het leven zien te maken. Familie zit je mee opgescheept, je vrienden maak je zelf. Het is ons nu wel gebleken hoe erg (???) velen het vonden dat we weg zijn gegaan. We horen nooit iets van ze. Dusse, doe lekker je eigen ding zou ik zo zeggen.
Mijn broer heeft er bewus voor gekozen om op de dure veluwe te gaan wonen, in de buurt van vele vrienden en haar familie.
Idd.... ik heb niet zo'n sterkte band met m'n ouders en juist wel met m'n schoonouders. Ik woon 55km van m'n ouders (en alle andere familie) vandaan. ik woon alleen dicht bij m'n schoonouders (een kwartiertje fietsen) maar de rest van hun kinderen wonen ook weer verder weg! Terwijl ze wel onderling gewoon een goede band hebben.Jo'tje schreef:*Annet* schreef:Ik ga dus echt niet voor mijn (schoon)familie ergens niet wonen. Door mijn trouwen ben ik 150 km bij mijn eigen familie vandaan gaan wonen. Vlakbij mijn schoonfamilie. Nu wonen we daar ook iets van 100 km vandaan en nog wat verder van mijn eigen ouders. Ik ben getrouwd met Dirk en wij moeten met elkaar wat van het leven zien te maken. Familie zit je mee opgescheept, je vrienden maak je zelf. Het is ons nu wel gebleken hoe erg (???) velen het vonden dat we weg zijn gegaan. We horen nooit iets van ze. Dusse, doe lekker je eigen ding zou ik zo zeggen.
Mijn broer heeft er bewus voor gekozen om op de dure veluwe te gaan wonen, in de buurt van vele vrienden en haar familie.
Ik denk dat het er heel erg aan ligt wat voor band je met familie hebt.
Zelf heb ik een echte familie-familie, ik zou dan ook nooit in noord-Groningen gaan wonen want dan reis ik me suf.
Mijn vriendinnen is weer een heel ander verhaal. Die wonen/studeren ook overal dus het is altijd reizen om elkaar te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten