Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:Ja, het consumentenvertrouwen is gedaald: mensen denken wel 3 x vaker na bij grote bestedingen en kopen ook niet zo snel meer een nieuw huis... lastig voor die vriend van je, liefie! Gek trouwens dat hij te weinig werk heeft... mijn neef is ook vrachtwagenchauffeur en klaagt over veel te veel werk...!?! Maar ja, de wereld zit ook raar in elkaar, denk ik wel eens.
Verder: Net de dekbedden in de wasmachine gedaan.. nu zo aan het werk!
jamillah schreef:elvira (gast) schreef:Ja, het consumentenvertrouwen is gedaald: mensen denken wel 3 x vaker na bij grote bestedingen en kopen ook niet zo snel meer een nieuw huis... lastig voor die vriend van je, liefie! Gek trouwens dat hij te weinig werk heeft... mijn neef is ook vrachtwagenchauffeur en klaagt over veel te veel werk...!?! Maar ja, de wereld zit ook raar in elkaar, denk ik wel eens.
Verder: Net de dekbedden in de wasmachine gedaan.. nu zo aan het werk!
Mijn man is ook chauffeur en heeft vorige week 78 uur gemaakt..
MissF schreef:Ach, wat is hoog? Wij hebben nog rente van 4.5 % ofzo. Maar mijn ouders hadden toen zij hun eerste huis kochten 11 %. Daarbij is de 7 of 8 waar het nu op staat nog niet veel
Alles is maar relatief. En die rentes zullen vast wel weer een keer zakken, maar om daar nu op te wachten als je graag een huis wilt kopen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten