Ik heb vannacht weer wat aparts gedroomd.
Ik was bij motorzaak van Harten in Amersfoort. De straat waaraan ze liggen zag er op de kaart heel apart uit. Er lagen van die woonwijkwegen omheen. Op de kaart zag het er allemaal heel erg omgebouwd uit, maar in het echt zag ik daar niet zo veel van terug.
Wat verderop in de droom was die zaak ineens geen motorzaak meer, maar een kerk. Er was een kerkdienst gehouden, en er kwam een mooie blonde meid in de droom voor, die ook een zus had met hetzelfde soort haar. (Er zijn geen namen bekend.) Aan mij werd opgedragen om voor de sluiting van de deuren te zorgen als de mensen de kerk verlaten zouden hebben. Die zorg nam ik waar, maar dat betekende ondertussen wel dat die mooie blonde meid, die ik nog gezelschap had kunnen houden, er vandoor ging.
Ik liep naar de predikant, en had het over een andere predikant. Ik weet niet meer precies waarom, misschien was het een voorstel of die kon meehelpen met het kosterwerk wat ik op dat moment waarnam. Toen bedacht ik plotseling dat die predikant al in 1984 overleden was, en dat dat er dus niet in zou zitten!