Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 27 okt 2008 22:39

Boekenlezer schreef:Dat ik voor mijn werk naar Spanje uitgezonden zou worden. (Dat is iets wat inderdaad wel eens gebeurt.

Boekenlezer schreef:Maar ik stoor mij nu eenmaal regelmatig aan slechte spelling. Het komt de duidelijkheid van een tekst niet ten goede.

is gebeurt? :shock:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 28 okt 2008 17:44

Over mijn vakantie :8>
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 28 okt 2008 21:27

Renee schreef:
Boekenlezer schreef:Dat ik voor mijn werk naar Spanje uitgezonden zou worden. (Dat is iets wat inderdaad wel eens gebeurt.

Boekenlezer schreef:Maar ik stoor mij nu eenmaal regelmatig aan slechte spelling. Het komt de duidelijkheid van een tekst niet ten goede.

is gebeurt? :shock:

:roll: Je kunt toch wel lezen? Deze zin klopt gewoon, hoor.
Ik zou hem alleen nog wat duidelijker kunnen maken door een komma te plaatsen: Dat is iets, wat inderdaad wel eens gebeurt.
'gebeurt' is hier namelijk gewoon een persoonsvorm, en is ook als zodanig gespeld. Dat klopt dan toch gewoon?
Het heeft niets te maken met de voltooide-tijd-constructie waarmee jij komt, en die inderdaad een -d hoort te hebben. Die heb ik niet gebruikt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 28 okt 2008 21:28

Afgelopen nacht heb ik van alles gedroomd, maar ik herinner mij er niet veel meer van.
Eén ding weet ik nog: het ging (ongetwijfeld heel gedeeltelijk) over een knappe vrouw uit Hilversum.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 28 okt 2008 22:43

volgens mij heb ik mn hoofd er niet helemaal bij :roll:

heb ook leuk gedroomd...dat ik een baby kreeg...een meisje.
Ik had haar al gezien maar de artsen hadden haar weer teruggestopt omdat het nog geen tijd was :cry:

Ze had 3 namen, die mijn moeder haar had gegeven :shock:
en ik lag me rot te prakkizeren wat die namen waren, ik moest toch wel weten hoe ze zou heten als ze geboren zou worden...

toen werd ik wakker en wou verder dromen om te weten hoe het afliep, maar helaas...

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 11 nov 2008 10:07

Het was vannacht weer chaos in mijn droom.
Ik had een vakantie geboekt naar India en Nepal. Ik stond al op het vliegveld bij de groep. Ik had echter geen visum geregeld voor die landen. Evenmin had ik een nieuw fototoestel gekocht voor de vakantie. (Mijn vorige is nl. gestolen.) :? :-k

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 11 nov 2008 10:48

Over vlooien, luizen, en de eitjes ervan... die eitjes waren superklein, en toen ik ze kapot maakte, kwamen er super grote wormen uit...

Het klopte dus echt van geen kanten :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 nov 2008 16:06

Over een stel op hol geslagen koeien, waarbij een paar kinderen moesten slapen, maar dat vond ik zo raar, want die koeien sprongen zomaar boven op ze ofzo. En toen ging het door in een gevecht tussen duitsers en nederlanders, en dat werd steeds echter en heftiger.
Toen de wekker ging schrok ik zo, dat ik zo mijn glas water van het nachtkastje sloeg.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 11 nov 2008 18:18

Over Anita Witzier en ik in een kringloopwinkel?

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 nov 2008 09:05

Over Urk :shock: M'n tas viel in 't water, en 1 of andere engerd waagde z'n leven om voor mij de tas uit 't water te halen :|

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 nov 2008 09:38

heel veel rare dingen door elkaar :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 nov 2008 10:32

Ik heb vannacht weer wat aparts gedroomd.

Ik was bij motorzaak van Harten in Amersfoort. De straat waaraan ze liggen zag er op de kaart heel apart uit. Er lagen van die woonwijkwegen omheen. Op de kaart zag het er allemaal heel erg omgebouwd uit, maar in het echt zag ik daar niet zo veel van terug.
Wat verderop in de droom was die zaak ineens geen motorzaak meer, maar een kerk. Er was een kerkdienst gehouden, en er kwam een mooie blonde meid in de droom voor, die ook een zus had met hetzelfde soort haar. (Er zijn geen namen bekend.) Aan mij werd opgedragen om voor de sluiting van de deuren te zorgen als de mensen de kerk verlaten zouden hebben. Die zorg nam ik waar, maar dat betekende ondertussen wel dat die mooie blonde meid, die ik nog gezelschap had kunnen houden, er vandoor ging. :(
Ik liep naar de predikant, en had het over een andere predikant. Ik weet niet meer precies waarom, misschien was het een voorstel of die kon meehelpen met het kosterwerk wat ik op dat moment waarnam. Toen bedacht ik plotseling dat die predikant al in 1984 overleden was, en dat dat er dus niet in zou zitten!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 nov 2008 08:51

t was een geweldige droom. We stonden samen in de keuken te koken, en ik keek naar buiten en keek zo op het hofje waarin we woonden naar spelende en zwaaiende kinderen. Binnen was het erg gezellig. Zo heerlijk releaxed, zonder kinderen :oops: :oops:. Het voelde erg goed en lekker die droom. Vooral omdat ik in een soort van droomhuis woonde. Lekker de ruimte. En werd lekker wakker.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 16 nov 2008 22:14

Ik noteer hem nog maar gauw even, voor de werkweek begint...

Ik heb vannacht weer heel absurd gedroomd. Een filosofisch-biologische absurditeit.
Het ging over de lichaamslengte van vrouwen.

Vroeger waren de vrouwen korter dan de mannen, maar in deze tijd niet meer. Waarom niet? Omdat ze de christelijke visie op de man-vrouw-verhouding verworpen hebben. Het feminisme heeft ze de onderdanigheid aan de man overboord doen zetten. Zo zijn ze ertoe gekomen om hun genen te manipuleren, zodat ze niet meer korter zijn dan de man.
Dat is doorgedrongen tot de hele maatschappij, tot in de kerk toe!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 21 nov 2008 07:45

Over op vakantie geweest zijn in een buitenlands land, de nacht doorgereisd hebben en daardoor de neiging hebben om tassen te vergeten.
Gelukkig vond ik wel altijd alle tassen terug, zodat er niks kwijt geraakt is, en ook geen diefstal.

Terug naar “Slow Chat”