Gezin en financiën (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 nov 2008 14:14

paprikameisje2 schreef:jah, hier eurocliks, maar ik vul geen enquettes in waar naam en adres verplicht opgestuurd moet worden. ik klik trouw advertenties. heb inmiddels 20 euro bij elkaar geklikt. Alleen jammre dat et nu één klik geworden is per mail. eerder was het altijd twee.
En vroeger was het 10 clix. Al met al heb ik daar toch al wel zo'n 50 euro mee verdiend hoor, puur met klikken op die advertenties en een heel enkele keer een proefabonnement op een krant via Euroclix afsluiten, zaken die ik anders toch ook al kocht. (Als student kun je beter heel voordelig van het ene proefabonnement naar het andere hupsen dan een jaarabonnement op een krant nemen...).

Daarnaast doe ik mee met online marktonderzoeken en daarmee heb ik al 2x een Iris-cheque van 20 euro verdiend. Eén keer was trouwens de enveloppe opengemaakt en was de cheque foetsie. Toen heb ik er toch maar een mailtje aan gewaagd, zonder al te veel hoop, maar ze hebben 'm echt nog een x opgestuurd! Terwijl ik natuurlijk niks bewijzen kon...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 nov 2008 14:25

Ik heb al 2 keer 70 euro uitbetaald gekregen van euroclix! Ik vul alles in maar altijd dat ik geen intresse heb en ik wordt ook nooit gebeld gelukkig.
Ook doe ik voor nog 2 andere instanties mails klikken enz en dat gaat ook vrij hard kleine moeite mijn man heeft het ook dus gaat extra hard.
33 euro? zit daar je water ook bij? Kan bijna niet want dan kan het nooit zo een laag bedrag zijn.
Van de week een dure week 7 verjaardagen morgen nog van mijn man en zijn opa en oma en dan zijn we er weer even vanaf. Maar goed we hebben niks te klagen.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 14 nov 2008 14:26

liefie schreef:Ik heb al 2 keer 70 euro uitbetaald gekregen van euroclix! Ik vul alles in maar altijd dat ik geen intresse heb en ik wordt ook nooit gebeld gelukkig.
Ook doe ik voor nog 2 andere instanties mails klikken enz en dat gaat ook vrij hard kleine moeite mijn man heeft het ook dus gaat extra hard.
33 euro? zit daar je water ook bij? Kan bijna niet want dan kan het nooit zo een laag bedrag zijn.
Van de week een dure week 7 verjaardagen morgen nog van mijn man en zijn opa en oma en dan zijn we er weer even vanaf. Maar goed we hebben niks te klagen.

kliks? Dat is 1 cent per mail ofzo?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 nov 2008 14:29

Klopt maar als je alle enqeutes (weet niet of ik het goed schrijf) enz invult gaat het erg hard en ik heb een paar vrienden die het via mij ook doen dus dan krijg je daar ook weer kliks voor als je 5000 punten hebt krijg je 70 euro vandaar

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 14 nov 2008 14:30

liefie schreef:Klopt maar als je alle enqeutes (weet niet of ik het goed schrijf) enz invult gaat het erg hard en ik heb een paar vrienden die het via mij ook doen dus dan krijg je daar ook weer kliks voor als je 5000 punten hebt krijg je 70 euro vandaar

Ik doe nu mee aan verdiennusnel, maar totaal heb ik iets van 4 euro en ik doe al heel het jaar mee

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 nov 2008 14:31

ik doe dus ook aan euroclicks en zit bij na op de 5000 clicks en ben daar dus al een paar jaar mee bezig dus eigenlijk schiet het heel weinig op. Als ik op de 5000 zit stop ik ermee.
ja, dat is mijn mening dan he.....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 nov 2008 14:32

Nee, water zit er niet bij, gas en elektriciteit. Water zullen we wel gruwelijk veel betalen, omdat ik minimaal 3 x per week in bad lig :) Maar ik ga hier niet over de financien. Mijn man doet dat allemaal, ik heb er helemaal geen flauw idee van. Ik weet wel waar ik alles kan vinden, en ik weet wat er moet gebeuren als mijn man plotseling zou overlijden, en meer weet ik ook echt niet :D Maar het voorschot voor gas en elektriciteit staat toch echt op 33 euro. Het zal wel :D

Tochtstrippen onder deuren helpt wel. Sinds wij er 1 onder de garagedeur hadden, scheelde het best veel stoken.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 nov 2008 14:32

Oke ik weet ook niet hoe het precies zit maar ik krijg echt heel veel mails op een dag en vul ze allemaal in tussen de bedrijven door.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 14 nov 2008 15:05

Huh?! 'k Snap er echt niks van. Wij betalen 139 euro, CV staat hier niet erg hoog en halve dag en 's nachts uit. Hebben boven enkel glas maar dat kan toch nooit zoveel schelen?
Water betalen we geloof ik 30 euro in de 2 maand. Waren teruggezet naar 22 maar dat wilde ik niet voor 't geval we er wel over heen komen.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 14 nov 2008 15:15

Nou, ik zal er ook een schepje bovenop doen, wij betalen 210 euro in de maand! 'k Ben benieuwd of we nog iets terugkrijgen in januari/februari :roll:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 14 nov 2008 18:43

zal het nu ook echt zoveel schelen per energiebedrijf? krijg soms van die mensen aan de deur, groene stroom, overstappen op nuon ipv eneco wat we nu hebben etc....

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 nov 2008 19:33

lammetje schreef:zal het nu ook echt zoveel schelen per energiebedrijf? krijg soms van die mensen aan de deur, groene stroom, overstappen op nuon ipv eneco wat we nu hebben etc....

dat scheelt allemaal niks! een buurvrouw hie rdacht goedkoper te zijn, was vorigjaar ook zo, maar dit jaar moet ze een kwart meer betalen danw at ze betaalde en wij betalen gewoon hetzelfde.

het komt uit de lengte of uit de breedte! volgend jaar wordt het sowieso goedkoper omdat op dit moment de dure olie nog betaald moet worden.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 14 nov 2008 19:48

Wij hebben nu een jaarcontract bij nuon afgesloten. Ik heb de tarieven allemaal vergeleken en die liggen bij nuon lager als bij eneco. Verder krijgen we E100,- terug. Dit was eigenlijk een foutje, de nuonmedewerker haalde twee acties door elkaar, maar wij profiteren er mooi van :D

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 nov 2008 20:24

wij betalen van Eneco iets van 70/80 euro ofzo.... Een enkele keer wel wat hoger maar nooit extreem hoog ofzo.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 nov 2008 23:51

De VvE betaalt alleen stroom voor de verlichting in de gemeenschappelijke ruimtes, lijkt mij. Je eigen verwarming moet je toch meestal zelf betalen. MissF ik geloof er geen knal van dat je 33 euro per maand kwijt bent aan gas en stroom ;)

Terug naar “Archief”