En vroeger was het 10 clix. Al met al heb ik daar toch al wel zo'n 50 euro mee verdiend hoor, puur met klikken op die advertenties en een heel enkele keer een proefabonnement op een krant via Euroclix afsluiten, zaken die ik anders toch ook al kocht. (Als student kun je beter heel voordelig van het ene proefabonnement naar het andere hupsen dan een jaarabonnement op een krant nemen...).paprikameisje2 schreef:jah, hier eurocliks, maar ik vul geen enquettes in waar naam en adres verplicht opgestuurd moet worden. ik klik trouw advertenties. heb inmiddels 20 euro bij elkaar geklikt. Alleen jammre dat et nu één klik geworden is per mail. eerder was het altijd twee.
Daarnaast doe ik mee met online marktonderzoeken en daarmee heb ik al 2x een Iris-cheque van 20 euro verdiend. Eén keer was trouwens de enveloppe opengemaakt en was de cheque foetsie. Toen heb ik er toch maar een mailtje aan gewaagd, zonder al te veel hoop, maar ze hebben 'm echt nog een x opgestuurd! Terwijl ik natuurlijk niks bewijzen kon...