meissie88 schreef:ChupaChups schreef:Ik ga lekker in de zon zitten buiten, ipv in huis werken.
Zon? Waar?
Hier!

Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Over huishouding gesproken. Wij zijn weer lekker bezig geweest. Onze koelkast/diepvries is kapot gegaan van de week. Dus zondagavond hebben we alles uit de koelkast en diepvries in de tuin gezet. Bleef nog redelijk goed. We waren helaas vergeten alles goed af te sluiten, dus onze vleeswaren zijn opgeknaagd door de katten in de buurt.
Vanmiddag komen ze een nieuwe koelkast/diepvries brengen en de oude ophalen. Ik dacht: laat ik ff controleren of die echt leeg is.
Ligt er nog een pak ijsjes in de diepvries (en een hoop smeltwater enzo) en paprika's en tomaten in de koelkast. De tomaten waren nog goed, maar de paprika's zeker niet. Het zit al vanaf zondag in een koelkast die het niet doet, dus dat ding stinkt als een bunzing naar verrotte paprika. Lekker danIk zal blij zijn als de nieuwe er staat, blinkend schoon en wit. Die hoef ik het eerste jaar vast niet te poetsen
En als ze wel gaat krabben enzo is de plantenspuit een goede remedie, katten houden niet van nat en op die manier worden ze bang van de plantenspuit en niet van jouw handen (zoals als je d'r een tik zou geven).liefie schreef:Zelfs de poes is heel goed afgericht en maakt geen bende van het huis enz (gelukkig)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten