Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:En inderdaad: mail of bel de EO maar hoor, als het goed is doen ze daar wel wat mee!
pol schreef:Raar dat ze niet reageren. Ik wist trouwens niet dat er in Schatjes gevloekt werd, maar ik denk dat het wel erg moeilijk is want het word natuurlijk live gefilmd, maar ze kunnen ook de vloeken eruit knippen met een "piep".
Maar hier wordt gelukkig ook weinig tv gekeken
En helaas doordat we de gids opgezegd hebben, hebben we Snuf gemist
LauraC schreef:Wij hebben destijds bewust aan onze ds, die een kinderbijbel voor Michael wilde kopen, gevraagd of het er 1 kon zijn zonder afbeeldingen van Jezus. Hij heeft stad en land af moeten zoeken maar er wel 1 gevonden. Kijk, hij deelt mijn standpunt niet maar respecteert het wel.
pol schreef:Tuinfluiter schreef:Denk dat ik gewoon een e-mail zou sturen naar de EO.
En dan niet vol kritiek (want ze hebben zeker ook hele goede dingen) maar meer hoe jij tegen de Wiebelwagen aankijkt.
Misschien dat als ze veel klachten krijgen dat ze het progamma aanpassen.
Heb al wel eens een soortgelijke reaktie gezien over de wiebelwagen, dat er meerdere mensen zijn die absoluut hier niet van houden, en daar heb ik toen ook op gereageerd, maar op meer dingen die heel spottend overkomen, En dat kinderen zo reageren, kan ik begrijpen, maar niet 2 maffe gasten, die een beetje kids overwillen komen
ChupaChups schreef:Waarom een kinderbijbel zonder afbeeldingen van Jezus??
Funlover schreef:Jezus was tegelijk mens en God.
Ik weet niet of je Jezus kan afbeelden omdat je niet weet hoe Hij er precies uitziet en je dus gauw tekort schiet...! Kinderen gaan er gauw een voorstelling van maken hoe Jezus er uit zal zien, en wie weet of HIj er zo uit zag?
Daarom ben ik ook voor een kinderbijbel zonder plaatjes van de Heere Jezus. Neem het verhaal van kerst. Iedereen ziet Jozef en Maria op een ezeltje op een weg lopen. Maar er staat nergens dat dat zo gebeurt. Daarom zijn plaatjes vaak een gevaar.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten