Moderator: Moderafo's
Heidebloem schreef:*mist de ouderwetse EO middagen met bontje blauw, de kinderkrant en diverse leuke tekenfilms*
Hippieblijhoofd schreef:Jo'tje schreef:Stuur dan een PB, maar ga op een forum niet alleen maar mensen verwachten die met je mee praten.
En een beetje flauw dat je het alleen maar op oneer van God gooit. Dat is totaal niet hun bedoeling, dat is alleen hoe JIJ het ziet.
Maar whatever, ik zeg er niets over want ben vast niet refo genoeg.
Heb vanochtend wel genoten van de wiebelwagenshow in de Julianatoren in ieder geval
@Jo'tje/Marnix:
Blijkbaar zijn er veel mensen die sommige dingen van Elly en de Wiebelwagen niet eerbiedig genoeg vinden, en dan zou je óf kunnen uitleggen waarom het niet oneerbiedig (bedoelt) is, óf deze kritiek kunnen meenemen de EO in om het programma eens te evalueren. Dat is heel wat constructiever dan wanneer je aangevallen voelen of iets zeggen als 'bij de Mattheuspassion doen ze dat ook'.
Overigens wil dit niet zeggen dat ik deze kritiek met Annet/pol/Rolf deel, maar dat terzijde.
Tuinfluiter schreef:Denk dat ik gewoon een e-mail zou sturen naar de EO.
En dan niet vol kritiek (want ze hebben zeker ook hele goede dingen) maar meer hoe jij tegen de Wiebelwagen aankijkt.
Misschien dat als ze veel klachten krijgen dat ze het progamma aanpassen.
Jo'tje schreef:Maar koop dan ook geen kinderbijbel met plaatjes!
Jo'tje schreef:Maar koop dan ook geen kinderbijbel met plaatjes!
LauraC schreef:Jo'tje schreef:Maar koop dan ook geen kinderbijbel met plaatjes!
Wij hebben destijds bewust aan onze ds, die een kinderbijbel voor Michael wilde kopen, gevraagd of het er 1 kon zijn zonder afbeeldingen van Jezus. Hij heeft stad en land af moeten zoeken maar er wel 1 gevonden. Kijk, hij deelt mijn standpunt niet maar respecteert het wel.
Dat is nou precies hoe ik het graag zie, je hoeft het niet te accepteren, als je het maar respecteerdJo'tje schreef:LauraC schreef:Jo'tje schreef:Maar koop dan ook geen kinderbijbel met plaatjes!
Wij hebben destijds bewust aan onze ds, die een kinderbijbel voor Michael wilde kopen, gevraagd of het er 1 kon zijn zonder afbeeldingen van Jezus. Hij heeft stad en land af moeten zoeken maar er wel 1 gevonden. Kijk, hij deelt mijn standpunt niet maar respecteert het wel.
Dat vind ik inderdaad consequent en heel oké!
Maar dat is ook precies het punt: het is of wel, of niet. Niet half op het gevoel...
En inderdaad: mail of bel de EO maar hoor, als het goed is doen ze daar wel wat mee!
Dat zie ik toch iets anders (hopelijk mag dat). Er zijn soms dingen dieJo'tje schreef:Maar dat is ook precies het punt: het is of wel, of niet. Niet half op het
gevoel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten