ja dat is alleen 'van toepassing' als je 2 borsten geef. De ene helemaal leeg laat drinken en de andere als toetje geef. Dat doe ik dus ook niet, dan moet je gewoon om en om voeden.
Heb pas ook weer gehoord dat de voor/achtermelk onzin is, maar ik merk het wel als ik alleen melk heb gekolft zonder toeschietreflex, dan is het groenig en komt ze na anderhalf uur weer voor een voeding, als ik wel een toeschietreflex heb gehad en de melk echt goed wit is blijft ze netjes 3 tot 4 uur weg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dus niet snachts mn bed uit ga om te kolven, dan stap ik liever over op fv. vermoed dat ik dan nog meer ga afvallen als ik slechter slaap, ik kom nml niet meer normaal in slaap als ik eenmaal wakker ben. Vlieger gaat er dus ook snachts uit als er iets is met de kinderen, ik hoor ze niet eens

Maar ik bedoelde het flesje wat ze dus savonds laat vóór de nacht krijgt, niet dat ze snachts een flesje drinkt

(zie nu opeens hoe krom het er staat)
Kolven smorgens gaat prima, tegelijkertijd dat zij de andere borst leeg drinkt. Tgaat mij er om dat ik blijf afvallen en dat Eva Lynn nog steeds niet genoeg heeft. (maar wel voldoende aankomt, ze weegt nu al meer dan Sarah bij 5 maanden woog

)