lijkt mij dat dit een moeilijke beslissing is geweest voor je.
Ga je dan bij mensen oppassen of laat je kidnerne bij jou komen? Kinderen specifiek met een PGB?
Moderator: Moderafo's
Heftig! Maar je moet echt doen waar je zelf achter staat, en als jij het lichamelijk niet meer aankan moet je het niet doen. Het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt (bij de beslissing) ondanks je lichamelijke tekortkomingen.Evelien schreef:Ik heb voor mezelf besloten om in februari te gaan stoppen in de thuiszorg. Als mijn teammanager terug is van haar vakantie dan ga ik ff met haar babbelen en vertellen dat ik vertrek bij de thuiszorg. Mijn lichaam wil niet meer (m'n gewrichten etc, stijve vingers, zere knokkels en pijnlijke polsen). Ik ga als oppasvrouw aan de gang en blijf op de vrijdagochtend wel gewoon werken bij een gezinnetje.
Respect voor je keuze, hoor! 't Is toch meestal niet makkelijk om toe te geven dat je iets (lichamelijk) niet zo goed aankunt.Evelien schreef:Ik heb er over na zitten denken wat ik wil etc. Een kind met pgb leek mij ook wel wat. Maar volgens mij moet je daar ook papieren voor hebben. En bij mensen in huis vindt ik prima, maar dan wel vanaf een bepaalde tijd en niet s'ochtends heel vroeg om 6/7 uur. En het moet te fietsen zijn.
mw schreef:Heeft iemand vrijwilligerservaring bij de Zonnebloem vakanties?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten