Moderator: Moderafo's
pol schreef:Weet je wat ook zo stom is. Gisteren gingen we naar de kerk en dan gaan ze bij mij staan "weeklagen"terwijl ze mijn man niet aankijken, Die mist ook zijn 3e kind! Zelfs de schoonfamilie laat ons barsten en reageert niet eens. Daarom zijn we extra blij met onze refoweb-family. Jullie kennen ons niet eens, als we jullie tegenkomen, lopen we jullie straal voorbij, maar we krijgen erge hartverwarmende reaktie
Bedankt Allemaal!!!!!!
LauraC schreef:Hey Bumba, hoe gaat het nu met jullie?
Bumba schreef:LauraC schreef:Hey Bumba, hoe gaat het nu met jullie?
Met ons gaat het goed hoor LauraC, lief dat je het vraagt.
De berichten die ik lees in dit forum roepen vaak nog veel herkenbaarheid op, dat ik met betraande ogen aan het lezen ben.
Lichamelijk gezien ben ik weer helemaal "de oude". Psychisch eigenlijk nog niet helemaal. Dat heeft alles te maken dat we dolgraag weer een kindje zouden willen, maar het gewoon (vooral ik) erg eng vinden. Stel dat het weer gebeurt, is het niet te snel etc. en aan de andere kant, word ik niet te oud, wordt het leeftijdsverschil niet te groot? Misschien voor anderen herkenbaar?
pol schreef:Bumba schreef:LauraC schreef:Hey Bumba, hoe gaat het nu met jullie?
Met ons gaat het goed hoor LauraC, lief dat je het vraagt.
De berichten die ik lees in dit forum roepen vaak nog veel herkenbaarheid op, dat ik met betraande ogen aan het lezen ben.
Lichamelijk gezien ben ik weer helemaal "de oude". Psychisch eigenlijk nog niet helemaal. Dat heeft alles te maken dat we dolgraag weer een kindje zouden willen, maar het gewoon (vooral ik) erg eng vinden. Stel dat het weer gebeurt, is het niet te snel etc. en aan de andere kant, word ik niet te oud, wordt het leeftijdsverschil niet te groot? Misschien voor anderen herkenbaar?
Dat laatste is vooral voor mij heel erg herkenbaar. Ik zei vandaag nog tegen iemand. Baby 3 heel leuk, maar kan het niet met de post bezorgd worden, want zwanger zijn...... pffffff ik durf effe niet! En ook mijn leeftijd en leeftijdsverschil kinderen speelt ook mee.
Verder gaat het met mij nu heel goed. Ben bang van te goed, want ik gooi me compleet op de schoonmaak van het huis, en van werken word je moe en dan slaap je weer prima!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 19 gasten