Spannend, LauraC, dan is hij toch echt helemaal jullie zoon. Dat moet een fantastisch gevoel geven! Kunnen jullie dan ook (reis) documenten voor hem aanvragen? Dan kun je hem meenemen naar NL en showen aan je familie en vrienden hier
Annet, wat een mooi nieuws! De Special Need- procedure voor China kan inderdaad heel snel gaan. Dat is een hele andere procedure dan de 'gewone' procedure. Als mijn man en ik al 30 zouden zijn, dan zouden we zeker voor die weg kiezen... maar ja, voor China moeten we beiden 30 zijn (en dat duurt nog 3,5 jaar). We hebben het wel in ons achterhoofd voor de 2e procedure
In China zijn er zoveel kindjes die 'iets' hebben en waardoor ze echt verstoten worden in het land zelf
Hier wachten we nog steeds op de kinderbescherming. We worden er gek van. Wanneer worden we eindelijk eens gebeld. In november mag ik weer bellen, dan hoop ik dat we meer te horen krijgen. Ik wil nu wel eens met die gesprekken beginnen... zeker omdat de oproepen van vergunninghouders die ouders zoeken voor kinderen echt als paddestoelen uit de grond schieten...