kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 okt 2008 19:25

Saskia schreef:
LauraC schreef:En toch dacht ik opeens: ik ga hier niet langer staan! Misschien is dat de leeftijd wel ;)

Help, wanneer begint dat dan? :shock: :D

20 ofzo ;)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 21 okt 2008 21:11

trijntjejohanna schreef:ik heb zaterdag een knalgele winterjas en muts gekocht :mrgreen:

ik wilde eigenlijk een onopvallende.. maar Tobias heeft deze voor me uitgezocht.. hij zei je ziet er nu zo goed uit.. dan mag je wel opvallen
:mrgreen:

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet. Heb je een foto?

Gelukkig kan ik nog een jaartje shoppen zonder dat ik te ongeduldig ben om te wachten. :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 okt 2008 21:31

*verwijderd*

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 okt 2008 19:27

't Was een leuke foto hoor TJ, knalt behoorlijk. :) Zoiets zou ik in ieder geval niet durven.

Morgen lekker vrijdag en dus casual day op kantoor - tenminste, dat heb ik voor mezelf besloten :lol:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 okt 2008 20:36

Hmm, jammer dat de foto weg is, TJ.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 okt 2008 18:41

Acire schreef:Hmm, jammer dat de foto weg is, TJ.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 okt 2008 12:45

oke dan nog een keer even (en anders heb je pech gehad :mrgreen: )

[img]jammmerrrrrr[/img]
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 25 okt 2008 20:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 25 okt 2008 13:11

Jaja, gezien! Heel cool! Ziet er sportief uit :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 okt 2008 13:19

Ik vind hem superstoer! Ik hou wel van geel, het staat helaas voor geen meter bij mijn haar, maar erg gaaf!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 okt 2008 16:21

leuke foto TJ :D ik heb vandaag gewinkeld en voor de verandering dus geen kleding gkeocht :D hoewel het heel verleidelijk was.. o.a. een supergave zwarte rok van Miss Etam.. ik hoop dat het nieuwe collectie is en dat het nog even wordt afgeprijst :wink: misschien heb ik dan nog tijd om m'n kleding op te ruimen / weg te gooien :D
maar wel een superstoere sjaal gekocht :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 25 okt 2008 22:25

Staat je goed TJ! Knalt lekker, zou het zelf alleen nooit durven.

De laatste tijd nog een aantal keren gewinkeld, maar steeds niks weer kunnen vinden. Magoed kom vast onverwachts nog wel een keer wat tegen..... Heb in ieder geval wel wat voor de winter.

Van de zomer had ik een leuke donkerbruine, met krijtstreep winterrok gekocht, zag er nog een leuk vestje bij, bruin met turquoise strepen, na lang zoeken, 2 maand geleden een turquoise blouse gevonden bij de Cecil, hadden hem alleen daar niet meer in het S. Hebben ze die vanaf een ander filiaal laten komen, week erna heb ik de blouse opgehaald, betaald, thuis in de kast gehangen en klaar. Gisteravond had ik voor ik op bed ging even zo'n dolle bui en dacht laat ik het ns eventjes aantrekken. Wou het voor de zondag houden, bruine hoed bij gekocht. Is de blouse tewijd, dacht nouja dan stop ik hem wel in de rok erbij kan hem toch niet meer terug geven, zijn de mouwen ook nog eens veel te kort :shock:. Ben gewoon zo stom geweest, om hem nooit te passen nadat ik hem gekocht had. Hoef hem echt niet aan te trekken, het vestje heeft driekwartsmouwen, stond wel leuk dan nog een stuk blouse eronder uit. Kan nu dus weer op zoek naar een andere blouse, of helemaal iets anders voor op die rok. Vind het vestje niet zo heel leuk meer :oops:, voel me er heel dik in en tis wijd uitlopend van onderen. Vind het net n positiegeval :mrgreen:.

Vind het gewoon stom van mezelf! Pas normaal altijd me kleren voordat ik het koop, en dit keer gewoon zo in de kast gehangen, stom, stom!
Wat de toekomst brengen moge........

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 26 okt 2008 16:47

Dan doe je er toch een wat strakker t-shirt of blouse onder? Of valt het vestje niet wat open?

Ik heb gisteren nog even gewinkeld. Wat leuke t-shirts/truitjes gekocht. Nu nog even een zwarte broek en misschien een leuke rok ofzo en dan ben ik voorlopig wel klaar.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 09 nov 2008 14:19

ik heb net geshopt bij Wehkamp! Alleen maar shirtjes afgeprijst :shock: ik heb nu (volgens mij waren het er.......) 4 shirtjes en een rok voor 30 euro :D
Wel snel zijn, bijna alles is uitverkocht :wink: Ik hou niet van werken in lange mouwen dingen dus shirtjes met korte mouwen zijn voor mij ideaal :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 09 nov 2008 20:10

Sinds deze herfst ben ik helemaal weg van de kleur blauw die je nu veel ziet, dat warme, beetje turquoise blauw. Super leuk!
AfbeeldingAfbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 nov 2008 10:10

@Heidebloem: da's zeker een mooie kleur blauw! Staat mij ook altijd goed. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”