Staat je goed TJ! Knalt lekker, zou het zelf alleen nooit durven.
De laatste tijd nog een aantal keren gewinkeld, maar steeds niks weer kunnen vinden. Magoed kom vast onverwachts nog wel een keer wat tegen..... Heb in ieder geval wel wat voor de winter.
Van de zomer had ik een leuke donkerbruine, met krijtstreep winterrok gekocht, zag er nog een leuk vestje bij, bruin met turquoise strepen, na lang zoeken, 2 maand geleden een turquoise blouse gevonden bij de Cecil, hadden hem alleen daar niet meer in het S. Hebben ze die vanaf een ander filiaal laten komen, week erna heb ik de blouse opgehaald, betaald, thuis in de kast gehangen en klaar. Gisteravond had ik voor ik op bed ging even zo'n dolle bui en dacht laat ik het ns eventjes aantrekken. Wou het voor de zondag houden, bruine hoed bij gekocht. Is de blouse tewijd, dacht nouja dan stop ik hem wel in de rok erbij kan hem toch niet meer terug geven, zijn de mouwen ook nog eens veel te kort

. Ben gewoon zo stom geweest, om hem nooit te passen nadat ik hem gekocht had. Hoef hem echt niet aan te trekken, het vestje heeft driekwartsmouwen, stond wel leuk dan nog een stuk blouse eronder uit. Kan nu dus weer op zoek naar een andere blouse, of helemaal iets anders voor op die rok. Vind het vestje niet zo heel leuk meer

, voel me er heel dik in en tis wijd uitlopend van onderen. Vind het net n positiegeval

.
Vind het gewoon stom van mezelf! Pas normaal altijd me kleren voordat ik het koop, en dit keer gewoon zo in de kast gehangen, stom, stom!
Wat de toekomst brengen moge........