Moderator: Moderafo's
 ) achtergrond/opvoeding? Nick en Simon vindt ik beter te volgen en mee te balken.
 ) achtergrond/opvoeding? Nick en Simon vindt ik beter te volgen en mee te balken.

Het nadeel daarvan vind ik dat het moeilijk te verstaan is, maar verder wel leuk voor Sarah.
  Het nadeel daarvan vind ik dat het moeilijk te verstaan is, maar verder wel leuk voor Sarah.liefie schreef:Ik ben vandaag weer oppasmama van een meisje die volgende maand 2 wordt. Echt geweldig hoe ze speelt ze had een broek van een pop op der hoofd gezet en was met een speelgoed kopje de pop aan het drinken geven en zat er tegen te praten haha.
Alleen wat ik haar niet duidelijk kan maken is dat ik Nieske heet en mijn man Arnold nee ze noemt ons alle 2 Arnold. Terwijl ze mijn naam wel gewoon kan zeggen
 Wel leuk hoe ze het verzinnen hé!
  Wel leuk hoe ze het verzinnen hé!
 ) en draaide ze allemaal over van vriendinnen. En bij elk stuk uit de Bijbel (hoe ingewikkeld ook, statenvertaling voor ons, kleine kindjes), we wisten er bijna altijd een Elly en Rikkert liedje bij, waardoor we vaak na het bijbellezen vrolijk met elkaar een liedje zongen. (dat vond ik toch veel beter dan de psalm op hele lange hele noten die mijn vriendinnetje verplicht moest zingen na het eten, daar ging zo weinig van uit). Ik hoop echt dat ons kindje ook fan wordt van Elly en Rikkert
 ) en draaide ze allemaal over van vriendinnen. En bij elk stuk uit de Bijbel (hoe ingewikkeld ook, statenvertaling voor ons, kleine kindjes), we wisten er bijna altijd een Elly en Rikkert liedje bij, waardoor we vaak na het bijbellezen vrolijk met elkaar een liedje zongen. (dat vond ik toch veel beter dan de psalm op hele lange hele noten die mijn vriendinnetje verplicht moest zingen na het eten, daar ging zo weinig van uit). Ik hoop echt dat ons kindje ook fan wordt van Elly en Rikkert  
 Maar die teksten zijn wel heel erg mooi!
 Maar die teksten zijn wel heel erg mooi!Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten