We horen niet zoveel meer van je

Hoe gaat het met je kinders, nog steeds zo vaak ziek?
Hoe gaat het met jezelf en je gezondheid?
Moderator: Moderafo's
Vind je dat niet erg snel ? Mijn schoonmoeder heeft de kinderen NOOIT naar de oppas gebracht, ze gingen gewoon om en om naar de kerk. 's Ochtends zij, 's avonds m'n schoonvader. En als de kinderen groot genoeg waren nam hij/zij ze mee de Kerk in. De oppas is natuurlijk prachtig, maar het lijkt mij persoonlijk zelf niet zo leuk voor de kinderen. Ik heb dan altijd het idee: Papa en mama willen saampjes naar de kerk dus de kinderen moeten naar de oppas. Ik snap het wel dat je samen naar het Woord wil luisteren! Maar ik weet niet of ik er voor zou kiezen. Nogmaals dat is persoonlijkrosekapje schreef:wij deden de kinderen ook altijd gelijk de eerste zondag na de kraamweek naar de creche, Christiaan was ook 1,5 week en Simon bijna 2 (weken dan he).
ja dat zie je bij ons ook nog wel eens, voor de preek naar de oppas brengen. Dat schijnt heel populair te zijnrosekapje schreef:Als ze zo jong zijn merken ze er juist nog niks van, ze gingen goed gevuld erheen en sliepen gewoon door. In het begin zei ik wel dat als ze wakker werden en ze gingen huilen ze mij direct konden halen. Christiaan vind het leuk bij de oppas, maar gaat tegewoordig ook al wel eens mee de kerk in (voor de preek breng ik hem dan wel weg) en dat gaat goed, hij vind het orgel helemaal leuk.
Vind je dat niet erg snel ? Mijn schoonmoeder heeft de kinderen NOOIT naar de oppas gebracht, ze gingen gewoon om en om naar de kerk. 's Ochtends zij, 's avonds m'n schoonvader. En als de kinderen groot genoeg waren nam hij/zij ze mee de Kerk in. De oppas is natuurlijk prachtig, maar het lijkt mij persoonlijk zelf niet zo leuk voor de kinderen. Ik heb dan altijd het idee: Papa en mama willen saampjes naar de kerk dus de kinderen moeten naar de oppas. Ik snap het wel dat je samen naar het Woord wil luisteren! Maar ik weet niet of ik er voor zou kiezen. Nogmaals dat is persoonlijkkwebbel schreef:rosekapje schreef:wij deden de kinderen ook altijd gelijk de eerste zondag na de kraamweek naar de creche, Christiaan was ook 1,5 week en Simon bijna 2 (weken dan he).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 337 gasten