Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 okt 2008 17:53

Oei...sterkte rosekapje! Doe maar lekker rustig aan!

Ik ben er nu wel achter waarom vrouwen zo vergeetachtig zijn tijdens hun zwangerschap....dan vergeet je alle kwalen snel. Ik vond zwanger zijn ook niet leuk, maar moet eerlijk bekennen dat ik af en toe mn buik wel mis :oops: . Vooral dat getrappel was toch wel heel schattig!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 09 okt 2008 19:07

sterkte rosekapje.hopelijk mag het verder goed gaan
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 09 okt 2008 19:17

Sterkte rosekapje. Het is zeker geen onbezorgde zwangerschap. Hopelijk krijg je geen complicaties en kun je toch nog genieten van het zwanger zijn. Sterkte!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 09 okt 2008 21:34

Rosekapje sterkte. Hopen dat het verder goed gaat zonder bloedingen. Heb je ook iemand in de buurt die je kan helpen zodat je het wat rustig aan kunt doen?

MissF, heel herkenbaar dat je de buik zat bent, was hier meestal ook zo en toch miste ik na de bevalling de buik ook wel eens.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 09 okt 2008 21:50

Oei Rosekapje, spannend. Sterkte hoor!

Tja, ik had het ook nooit gedacht, maar ik heb het zwanger zijn echt wel gemist. Volgens mij hoort dat ook wel een beetje bij het ontzwangeren, want hoewel ik het nu als ik terugkijk nog steeds een mooie tijd vond mis ik het nu niet meer zo. Weer even lekker je eigen lijf zonder al die op hol geslagen hormonen is toch ook wel fijn :wink:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 10 okt 2008 12:31

Toen ik twee weken geleden bij de verloskundige kwam, was er voor mij een vrouw die echt op het eind liep. Toen ik die megabuik zag, moest ik er echt nog even niet aan denken dat ik straks ook weer zo´n enorme toeter met me mee zeul.
Maar nu mijn buik wat begint te groeien, ben ik er toch wel weer trots op en zit ik al weer te snuffelen tussen de positiekleding... :wink:

Rosekapje wat vervelend allemaal zeg! :( Hopelijk komt er gauw een einde aan die bloedingen en kun je lekker gaan genieten.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 okt 2008 15:27

sterkte rosekapje & bloempie!!!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 okt 2008 16:33

iedereen bedankt voor het medeleven!
ik heb niet echt naaste famile in de buurt wonen, verre van dat, maar genoeg buurvrouwen en vriendinnen die wel willen komen helpen dat hebben ze in de vorige zwangerschap ook aan het eind gedaan, maar dat was vanaf 36 weken. Nu vind ik het veel te bezwarend om hulp van allemaal mensen aan te nemen. Ik neem denk ik een hulp in de huishouding voor een paar uurtjes, voor de badkamer en boven zeg maar en af en toe een raam lappen. en dan probeer ik het beneden zelf bij te houden en dan moet mijn man ook maar eens bijspringen met stofzuigen en de boodschappen het is per slot van rekening ook zijn kind :mrgreen: . Maar vandaag weer niet misselijk!!

Leuke he Bloempie positiekleding, ik heb 2 weken terug al mijn slag geslagen echt leuk. Vind dat ze nu veel leukere dingen hebben als bij Christiaan en Simon. Ik hou van 'nette broeken' en die heb je nu volop en ik heb ook een leuk jurkje voor de zondag gekocht en een leuk grijs rokje met roezels.

Ik zag het geboortekaartje van Eva lynn bij de c1000 in papendrecht hangen, die springt er echt zo uit op een heel vol bord met geboortekaartjes!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 okt 2008 20:05

gaaf :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 10 okt 2008 20:34

Ja t is deze winter wel een leuke mode qua positiekleding. Komt denk ik ook doordat wijde kleding zowieso in is en daarom sluit de positiemode aan bij de gewone mode. Die wijde kleren vind ik voor nu ook wel handig! Heb een paar tuniekjes en die zijn voor nu met een klein buikje echt perfect!
Binnenkort wil ik naar kidsfactory. Zowieso leuk om lekker rond te struinen, maar ze hebben daar ook leuke positiekleding!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 okt 2008 07:35

Je hebt gelijk bloempie, er zijn van die shirtjes die wijd uitlopen en als ik dat aantrek (in de winkel) lijkt het ook net of ik zwanger ben ;)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 okt 2008 09:30

Ja he, daarom wilde ik na de geboorte van thomas ook absoluut niet van die wijde shirtjes aan. k Had al lang genoeg in positiekleding gelopen! :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 11 okt 2008 12:52

Ik draag ze wel, vind ze wel leuk. En of ik er dan zwanger uitzie of niet boeit me geen lor :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 okt 2008 13:05

Ik vond ze als gewone shirts ook nooit zo leuk, maar toen ik in het begin zwanger was echt wel :) Nu pas ik ze niet meer. Nu is het sowieso helemaal niks met positiekleding bij mij. Ik heb twee broeken zonder zo'n extra stuk stof, maar wel met elastiek, maar die passen echt niet meer, kunnen niet meer op mijn buik blijven hangen. Daardoor zijn shirtjes ook snel te kort, en piept mijn buik er weer uit.
Gelukkig heb ik van mijn schoonzus een doos vol van haar positiekleding te leen, en zij heeft ‚‚n of twee maten groter dan ik. Dus dat past dan weer wat beter.
Maar echt veel kleding keus heb ik nu niet meer. En ik vind het ook een beetje jammer om nu nog zoveel aan te schaffen. Misschien alleen nog een effen kleurige buikband, dan kunnen veel shirtjes wel weer.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 okt 2008 20:23

Eerst maar even feliciteren hier!

Bloempie: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk hoor, succes met verbouwen enzo, je kunt het maar beter een beetje int begin doen want na de 30 weken heb je er écht geen zin meer in 8)

Rosekapje: Jij ook gefeliciteerd! Was dus wel erg spannend die eerste weken, sterkte ermee en als je je kids een dagje kwijt wil breng je ze maar hoor :wink:

rosekapje schreef:(...)

Ik zag het geboortekaartje van Eva lynn bij de c1000 in papendrecht hangen, die springt er echt zo uit op een heel vol bord met geboortekaartjes!

Ja we zijn natuurlijk wel alle supermarkten afgegaan voor het gratis boodschappenpakket :mrgreen:

Terug naar “Archief”