iedereen bedankt voor het medeleven!
ik heb niet echt naaste famile in de buurt wonen, verre van dat, maar genoeg buurvrouwen en vriendinnen die wel willen komen helpen dat hebben ze in de vorige zwangerschap ook aan het eind gedaan, maar dat was vanaf 36 weken. Nu vind ik het veel te bezwarend om hulp van allemaal mensen aan te nemen. Ik neem denk ik een hulp in de huishouding voor een paar uurtjes, voor de badkamer en boven zeg maar en af en toe een raam lappen. en dan probeer ik het beneden zelf bij te houden en dan moet mijn man ook maar eens bijspringen met stofzuigen en de boodschappen het is per slot van rekening ook zijn kind

. Maar vandaag weer niet misselijk!!
Leuke he Bloempie positiekleding, ik heb 2 weken terug al mijn slag geslagen echt leuk. Vind dat ze nu veel leukere dingen hebben als bij Christiaan en Simon. Ik hou van 'nette broeken' en die heb je nu volop en ik heb ook een leuk jurkje voor de zondag gekocht en een leuk grijs rokje met roezels.
Ik zag het geboortekaartje van Eva lynn bij de c1000 in papendrecht hangen, die springt er echt zo uit op een heel vol bord met geboortekaartjes!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)