Moderator: Moderafo's
Max schreef:@ gempa: een geweven knoopdoek, pikzwart! De vorige eigenares had em bij draagdoek.nl gekocht.
Wat ik me wel afvroeg: als zo'n draagdoek goed bevalt gebruik je waarschijnlijk de kinderwagenbak stukken minder?! Dat vind ik wel beetje jammer, vind em juist zo stoer!
Aan de andere kant hoef je niet met wagens te zeulen naar visite, da's wel weer makkelijk.
Tjah, ik hoorde dat er een kans bestaat dat je de laadklep in je buik krijgt (ik weet niet hoe stom je dan moet doen hoor*Annet* schreef:L'être extraterrestre schreef:Heeft er hier toevallig iemand ervaring met het beroep vrachtwagenchauffeur en zwangerschap? Nu kun je denken, dat is nog lang niet op mij van toepassing, maar ik maak me toch wel een soort 'zorgen'. Ik hoorde dat je, zodra je zwanger bent, geen meter meer mag rijden in een vrachtwagen. Weet iemand hier iets vanaf?
waarom zou je niet mogen rijden? In een personenwagen mag toch ook gewoon gereden worden? Vliegen mag tot 7 maanden aan toe. Wil het wel eens aan mijn broer vragen, die heeft een transportbedrijf dus zal de regels wel weten.
L'être extraterrestre schreef:Tjah, ik hoorde dat er een kans bestaat dat je de laadklep in je buik krijgt (ik weet niet hoe stom je dan moet doen hoor*Annet* schreef:L'être extraterrestre schreef:Heeft er hier toevallig iemand ervaring met het beroep vrachtwagenchauffeur en zwangerschap? Nu kun je denken, dat is nog lang niet op mij van toepassing, maar ik maak me toch wel een soort 'zorgen'. Ik hoorde dat je, zodra je zwanger bent, geen meter meer mag rijden in een vrachtwagen. Weet iemand hier iets vanaf?
waarom zou je niet mogen rijden? In een personenwagen mag toch ook gewoon gereden worden? Vliegen mag tot 7 maanden aan toe. Wil het wel eens aan mijn broer vragen, die heeft een transportbedrijf dus zal de regels wel weten.) en dat dat beroep meer risico's met zich meebrengt... Als je het zou willen vragen, graag...
Op mijn werk ga ik het niet vragen want dan gaan ze allemaal gekke dingen denken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten