misschien als je geluk heb maar ik twijfel of ze dat doen. Ligt vaak ook hoe de pet staat van diegene achter de kassa.
Ik heb al een paar keer zonder bon iets kunnen ruilen maar dan zat het kaartje er nog wel aan. Ik zou het gewoon proberen.
Moderator: Moderafo's
liefie schreef:MissF schreef:Heerlijk Laura!
Nu ben ik dus op zoek naar zo'n capuchontrui. Ik wil voor de winter een nieuwe. Maatje xl, zodat mijn buik erin past. Ik heb er nu 1, die mooi is, maar dat is M, en die past nog maar heel net. Ik had ooit een Xl, maar daar is verf op gekomen.
Dus ipv een jas wil ik zo'n trui. Maar bij scapino en zeeman hebben ze ze niet hier. En die van sportwinkels vind ik te duur. Ik draag hem nog maar maximaal 17 weken. Ik vind van die grote maten voor mijn werk weer niet leuk. Gewoon passende wel. Maar een XL is veel te groot voor als mijn buik weer normaal is. Dus het is echt maar voor kort.
Waar haal ik die dingen dan?
Mijn zusje heeft een leuke trui van de H&M misschien daar eens kijken? Kun je ook online bestellen als hij niet in de buurt zit bij jullie.
Bristol en schoenenreus zou ook nog kunnen?
Jannoek schreef:je kan beter zonder bon dan zonder kaartje proberen te ruilen...
Ik heb in een kleding zaak gewerkt, en vaak als mensen zonder kaartje probeerden te ruilen was het gedragen en probeerden ze het alsnog terug te brengen.
MissF schreef:En ik heb er ook weer een zwart vestje bij. Gebreid, met korte mouwen. Zo'n ding die je nu weer ziet.
Dat soort dingen kan ik echt niet laten, bolerootjes en vestjes enzo. En vooral omdat het niet uitmaakt hoe dik mijn buik is, die kunnen altijd.
MEt een zwarte broek eronder, en een felgekleurd shirt met lange mouwen, alleen heb ik dat shirt niet, en vind ik het toch een beetje sund om nu nog zo''n shirt te kopen. Dus misschien dat het gewoon een zwart shirt met lange mouwen wordt, en dan een felgekleurde buikband.
In het weekend ga ik wel op zoek naar een trui
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten