kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 okt 2008 16:12

misschien als je geluk heb maar ik twijfel of ze dat doen. Ligt vaak ook hoe de pet staat van diegene achter de kassa.
Ik heb al een paar keer zonder bon iets kunnen ruilen maar dan zat het kaartje er nog wel aan. Ik zou het gewoon proberen.

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 01 okt 2008 16:43

Of goed heet wassen :mrgreen:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 01 okt 2008 17:58

Leuke jurkjes onder de 50 euries zijn in overvloed te koop bij Laura Dols in Amsterdam! Ze hebben gala jurken tot 100 euro en korte jurkjes voor feesten van 30-60 euro. En ze verkopen ook schoentjes, tasjes etc.

Ik vind het een geweldige winkel, alleen hebben ze niet vaak wat in mijn maat. Mijn zus heeft er wel een geweldige gala-jurk gekocht, ik heb toen een jurkje aangepast: roze met een grote zwarte strik. Ik had het jurkje niet nodig maar hij was niet zo duur: 25 euro. Maar toen ik nog stond na te denken over wel/niet aanschaffen, ging een ander meisje er mee van door :| Dus toen hoefde ik niet meer na te denken.
Dus, dat.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 01 okt 2008 19:02

liefie schreef:
MissF schreef:Heerlijk Laura!

Nu ben ik dus op zoek naar zo'n capuchontrui. Ik wil voor de winter een nieuwe. Maatje xl, zodat mijn buik erin past. Ik heb er nu 1, die mooi is, maar dat is M, en die past nog maar heel net. Ik had ooit een Xl, maar daar is verf op gekomen.
Dus ipv een jas wil ik zo'n trui. Maar bij scapino en zeeman hebben ze ze niet hier. En die van sportwinkels vind ik te duur. Ik draag hem nog maar maximaal 17 weken. Ik vind van die grote maten voor mijn werk weer niet leuk. Gewoon passende wel. Maar een XL is veel te groot voor als mijn buik weer normaal is. Dus het is echt maar voor kort.
Waar haal ik die dingen dan?

Mijn zusje heeft een leuke trui van de H&M misschien daar eens kijken? Kun je ook online bestellen als hij niet in de buurt zit bij jullie.
Bristol en schoenenreus zou ook nog kunnen?

Heb er ook twee van H&M, via internet besteld, zit heerlijk!
AfbeeldingAfbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 okt 2008 00:29

Zo'n trui heb ik als onderdeel van 'n zelf-samenstelbare pyjama van Hunkemöller of Livera...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 okt 2008 10:15

je kan beter zonder bon dan zonder kaartje proberen te ruilen...

Ik heb in een kleding zaak gewerkt, en vaak als mensen zonder kaartje probeerden te ruilen was het gedragen en probeerden ze het alsnog terug te brengen.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 02 okt 2008 10:19

Gisteren heel de dag in Breda geweest. Echt geweldig winkelen daar! Hele berg kleren gekocht voor niet veel geld (oke, het was wel veel geld voor mijn doen maar heb ook een hele hoop kledingstukken).

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 okt 2008 10:39

Jannoek schreef:je kan beter zonder bon dan zonder kaartje proberen te ruilen...

Ik heb in een kleding zaak gewerkt, en vaak als mensen zonder kaartje probeerden te ruilen was het gedragen en probeerden ze het alsnog terug te brengen.

Ik ga het vanavond gewoon proberen. Ik heb het kaartje nog, zelf het plastic dingetje waar het kaartje mee aanzit. Enne... ik met me maatje xs, dat snappen ze hopelijk wel. Op de bon staat gelukkig ook 1 shirt maat xs en 1 shirt maat l van hetzelfde soort/merk. Hij is zelfs nog opgevouwen zoals ik hem kocht! Duimen jullie?

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 02 okt 2008 11:51

Ben bezig om een rokje te kopen via mp. Wie heeft daar ervaring mee?

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 okt 2008 13:53

Sjonge, het was geen enkel probleem. Lastig was wel dat ik een zwart shirt wilde, maar die was niet meer in mijn maat. Kheb nu een andere kleur, ook leuk!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 okt 2008 13:54

Tot nu toe prettige ervaringen met MP gehad. Heb pas nog een espritrokje, nieuw met kaartje er nog aan gekocht voor € 15,-! Nieuwprijs was 60 geloof ik. Dat is leuk winkelen! Doe het heel af en toe es, maar dan wel iets wat nog nieuw is en waarvan ik een prettig gevoel heb qua contact.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 okt 2008 18:02

Whaaaa vanmiddag geshopt in Kampen, snel ff na werktijd, en 't ging als een trein...Een grijs blousje met witte strepen, met grijs shirtje 'eraan vast', een blousje met bijpassend vest van Cecil, en nog een bruin met wit gestreept shirtje met 'n bruine bolere 'er aan vast'
Ben echt helemaal blij :lol:

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 02 okt 2008 19:20

Woei zaterdag winkelen in Zwolle, op zoek naar laarzen, rokken, shirts, jas, echt alles zeg maar. :mrgreen:
Leef je droom.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 okt 2008 20:15

En ik heb er ook weer een zwart vestje bij. Gebreid, met korte mouwen. Zo'n ding die je nu weer ziet.
Dat soort dingen kan ik echt niet laten, bolerootjes en vestjes enzo. En vooral omdat het niet uitmaakt hoe dik mijn buik is, die kunnen altijd.
MEt een zwarte broek eronder, en een felgekleurd shirt met lange mouwen, alleen heb ik dat shirt niet, en vind ik het toch een beetje sund om nu nog zo''n shirt te kopen. Dus misschien dat het gewoon een zwart shirt met lange mouwen wordt, en dan een felgekleurde buikband.
In het weekend ga ik wel op zoek naar een trui :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 02 okt 2008 20:20

MissF schreef:En ik heb er ook weer een zwart vestje bij. Gebreid, met korte mouwen. Zo'n ding die je nu weer ziet.
Dat soort dingen kan ik echt niet laten, bolerootjes en vestjes enzo. En vooral omdat het niet uitmaakt hoe dik mijn buik is, die kunnen altijd.
MEt een zwarte broek eronder, en een felgekleurd shirt met lange mouwen, alleen heb ik dat shirt niet, en vind ik het toch een beetje sund om nu nog zo''n shirt te kopen. Dus misschien dat het gewoon een zwart shirt met lange mouwen wordt, en dan een felgekleurde buikband.
In het weekend ga ik wel op zoek naar een trui :)

hoe lang moet je eigenlijk nog? even offtopic.

Terug naar “Archief”