kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 30 sep 2008 11:56

Vind rose voor mannen best kunnen. Mijn man heeft donker haar en het staat hem goed. Alhoewel... toen ik hem leerde kennen 6 jaar geleden droeg hij: spijker, zwart en wit. En ik ben van de kleurtjes. Daar moest hij wel aan wennen :D . Maar nu heeft hij een kast vol met overhemden met kleurtjes (strepen/ruit). Breng gerust een overhemd of een trui voor hem mee hoor! Ik weet meestal vrij goed wat hij wel en niet mooi vind.
En pas nog schoenen meegebracht. Hij wilde perse dezelfde :mrgreen: .

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 30 sep 2008 11:59

Oja, nog iets leuks. Mijn vader houd van shoppen en mijn moeder niet. Vroeger bracht hij wel eens een trui of blouse voor d'r mee. Dan had ze een rok en kon nergens iets vinden. Aangezien mij vader erg van kleur is en bij elkaar passend is ging hij er opuit. Alleen rokken daar waagde hij zich niet aan. En ja, hij bracht ook wel eens de verkeerde maat mee :roll: .

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 sep 2008 12:14

Kan je vader niet een dagje voor ons gaan shoppen! :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 sep 2008 12:34

Ik vind kak een trui met V hals met een blouse eronder, dat vind ik dan wel weer leuk (maar zeker geen wiebertjes).
Of een trui met capuchon, en daaronder een overhemd.

Maar helaas.... :D
Die truien vindtie voor vrouwen, truien met capuchon zijn voor jongens van 13. Haha

Ik lig ook wel eens met een spijkerbroek in mijn bed hoor. Als ik 's middags mijn bed inkruip, laat ik mijn spijkerbroek echt gewoon aan.
Ik denk dat ik mijn kindje ook eerder om zou kleden in pyjama, dat ligt volgens mij toch het prettigst.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 sep 2008 12:35

Daatje123 schreef:Oja, nog iets leuks. Mijn vader houd van shoppen en mijn moeder niet. Vroeger bracht hij wel eens een trui of blouse voor d'r mee. Dan had ze een rok en kon nergens iets vinden. Aangezien mij vader erg van kleur is en bij elkaar passend is ging hij er opuit. Alleen rokken daar waagde hij zich niet aan. En ja, hij bracht ook wel eens de verkeerde maat mee :roll: .

geweldig... :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 sep 2008 14:24

Roze komt er hier voor de mannen echt niet in. Ik houd er zelf ook niet zo van, maar vooral mijn man vindt het helemaal niets. Het is één van de weinige punten qua kleding waar hij heel stellig in is, verder mag ik alles voor hem kopen en trekt hij alles aan :mrgreen: Maar roze en kraagjes omhoog is dus echt not done hier.

Over babykleding: de eerste tijd had ik voor Timon ook vooral het zachte lieve spul, vanaf mt. 68 werd het allemaal wat stoerder. En nu heb ik zaterdag op een kledingbeurs een heel gaaf ribblazertje voor hem gekocht, ben er helemaal weg van :D

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 sep 2008 16:05

Mijn vriend is into roze. Sowieso komt er niets in zijn kledingkast te hangen wat niet fel is. Ik vind het prima, ik hou er wel van.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 30 sep 2008 16:27

Hier eigenlijk geen roze voor manlief, behalve als het heel geniepig in een streepje zit bij andere kleuren en het niet zo opvalt. Voor Michael ook niet trouwens....vind ik toch weer anders voor kleintjes.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 sep 2008 16:44

mijn vriend heeft 1 roze overhemd en een stropdas met rose erin. Ik denk dat hij die gaat aantrekken als we voor de wet gaan trouwen.

Verder is hij wel degelijk in kleurtjes. Blauw staat hem zo mooi.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 30 sep 2008 16:49

Ik vind roze voor mannen ook niet mooi. Ik zou ook echt nooit kleren voor mijn man kopen, t is geen klein kind. Hij zou ook heeeeel raar staan te kijken als ik dat zou doen.
Ik zat net als MissF te bedenken hoe ik zou staan te kijken als hij met kleren voor mij thuis komt... Nou dat is gewoon te raar :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 sep 2008 18:12

@MissF nog ff: een trui met capuchon kak??? Zelfs als 'ie er een overhemd onder draagt is dat zeker niet kak hoor!

Over kleding voor elkaar kopen: het ligt er volgens mij wel aan wat je koopt... als mijn vriend bijv. een mooie sjaal ofzo voor me zou kopen, of een leuk lingeriesetje, zou ik dat helemaal niet erg vinden :). En ik zou gerust sokken voor hem kopen, of een (neutraal) overhemd. Basic dingen of kleine dingen, dat kan best vind ik.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 30 sep 2008 18:17

Is dat in bij jullie, een trui met capuchon en dan een overhemd eronder? Dat lijkt me nou geen gezicht, eerlijk gezegd....

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 sep 2008 18:21

Nou nee hoor, gelukkig niet :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 sep 2008 18:27

LeChat schreef:@MissF nog ff: een trui met capuchon kak??? Zelfs als 'ie er een overhemd onder draagt is dat zeker niet kak hoor!

Over kleding voor elkaar kopen: het ligt er volgens mij wel aan wat je koopt... als mijn vriend bijv. een mooie sjaal ofzo voor me zou kopen, of een leuk lingeriesetje, zou ik dat helemaal niet erg vinden :). En ik zou gerust sokken voor hem kopen, of een (neutraal) overhemd. Basic dingen of kleine dingen, dat kan best vind ik.

Inderdaad. Ik koop ook gerust witte t-shirts voor hem en hij topjes voor mij (maar dat doen we alleen als we weten dat de ander toch naar de winkel gaat en dan vragen we het gewoon aan elkaar of je het mee wil nemen).

Toch nog veel mensen die niet van roze bij mannen houden. Als mijn vriend iets koopt dan vragen anderen al vaak: Roze zeker? Ik heb zo'n voorgevoel dat hij gerust een roze stropdas onder zijn trouwpak tzt zal komen aanzetten. Het zal iig geen wit oid worden.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 30 sep 2008 18:32

Ik zou er zelf persoonlijk eerder een t-shirt onder aan trekken. Zaterdag heeft m'n man een donkergrijze trui met capuchon gekocht en binnenkant van de capuchon is knalgeel en er staat paar letters op de trui. Dat vind ik wel stoer.
Mijn man houdt wel van een mix tussen stoer/sportief en netjes. Hij is gek op spijkerbroeken maar ook op colbertjes enzo.
Thuis loopt ie trouwens wel 't liefst in z'n oude/werk kleren.
Roze wil hij niet dragen maar als er een streepje ofzo ergens in zit vindt hij 't geen probleem.

Hij vindt 't geen probleem als ik dingen voor 'm koop. Hij heeft zelf een hekel aan winkelen. Alleen zit hij heel lastig qua maat en verschilt 't ook steeds per kledingstuk dus in 't vervolg moet hij gewoon maar mee. Anders blijf ik aan't ruilen. Sokken en boxershorts e.d. koop ik meestal wel voor 'm.
'k Zou er ook geen probleem mee hebben als hij wat voor mij zou kopen. Bij kleding vraag ik 'm ook vaak wat hij leuk vindt en de laatste tijd zoek ik vaak iets wat we samen echt leuk vinden.
'k Denk ook niet dat hij zo snel met een broek of trui thuis zou komen, eerder met sieraden ofzo. Wel geeft hij aan als hij wat leuks ziet.

Terug naar “Archief”