kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 29 sep 2008 19:38

Ja, vanaf een maand of 2 wel hoor, dan zou ik ook geen overslaghemdjes meer aantrekken.
AfbeeldingAfbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 sep 2008 19:59

@Lorijntje: grappig dat jij het liefst alleen winkelt, ik ga het liefste met mijn zusje omdat die mij dan allemaal leuke aparte dingen aanreikt ;) Als ik alleen ga, dan kan ik vaak niet besluiten of ik iets leuk vind of niet.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 29 sep 2008 20:58

Lorijntje schreef:Ik ga binnenkort weer eens lekker ALLEEN naar den Haag...Heerlijke stad om te winkelen vind ik dat en met name als ik alleen ben :) Ik ga lekker naar Didi, Mango, Zarah en Steps, mijn favo winkels!! En nu maar niet teveel geld uitgeven :)

zarah :neeschudden: zara :jaknikken:

Of het moet een heel andere winkel ergens in Den Haag zijn...
Dus, dat.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 30 sep 2008 09:19

Kate Spade schreef:
Lorijntje schreef:Ik ga binnenkort weer eens lekker ALLEEN naar den Haag...Heerlijke stad om te winkelen vind ik dat en met name als ik alleen ben :) Ik ga lekker naar Didi, Mango, Zarah en Steps, mijn favo winkels!! En nu maar niet teveel geld uitgeven :)

zarah :neeschudden: zara :jaknikken:

Of het moet een heel andere winkel ergens in Den Haag zijn...

Haha, dat heb je als je meerdere dingen tegelijk doet..Maar je hebt gelijk :)
Ik winkel inderdaad het liefst alleen want dan kan ik alle winkels in die IK wil, desnoods drie keer. Ik weet meestal toch wel wat ik wil en ik wil vooral niet in twijfel worden gebracht door mensen die dan zeggen dat ze iets niet zo leuk vinden staan ( maar gewoon een andere smaak er op na houden..). Kan ik ook lekker op mn eigen tempo enzo, lekker efficient. Ik durf ook nooit wat te passen als ik met iemand anders ben, dan voel ik me zo opgejaagd!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 sep 2008 09:25

LauraC schreef:Leuk Heidebloem. Eerlijk gezegd hou ik meer van 'echte' kleding voor kleintjes. Michael heeft mega veel spencertjes, overhemdjes, shirts etc etc. Leuke broek eronder (niet perse spijker) en hij ziet er superlief uit.

Hier ook, ik vind het gewoon leuk om ze echt als kleine mannetjes te kleden. Hier dragen ze beiden ook best wel spijkerbroekjes.

ben trouwens zaterdag goed geslaagd, heb een jurkje (zwart met witte bloemetjes, afgezet met een kantje en onderaan ruche in dezelfde stof) met een fuchsia kleurig vest erover. Zwarte pantalon met krijtstreep, paars vestje, grijs rokje en bruine laarzen.

We zijn trouwens eerst naar alblasserdam gegaan (malibu) en daarna toch maar naar papendrecht. We hebben ons daar prima vermaakt hoor. Alle 4 goed geslaagd. En het was niet zo druk en das ook wel lekker winkelen. Voorlopig hoef ik niet weer :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 sep 2008 10:39

Mijn man draagt wel roze in kleding hij heeft een paar stoere polo shirts waar een roze streepje in zit. Nu heeft hij een mooie dunne trui met grijs,blauw en een paar roze wiebers erg gaaf! Daaronder nog een roze overhemd met een wit streepje.
Waarom vinden jullie roze wel of niet kunnen bij mannen?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 sep 2008 11:29

Ik vind het persoonlijk echt verwijfd. Maar ik hou ook niet van die wiebers op truien, en polo's bij mannen vind ik ook verwijfd. Ik vind de kledingstijl van mijn man niet altijd even leuk. Maar als hij een spijkerbroek aanheeft, met een zwart blousje met wit streepje, met letters achterop, dan vind ik hem de allermooiste man die er is ;)
Ik hou bij mannen, net als bij mezelf, van kak, maar dan wel met iets stoers eronder. Dus een blousje met spijkerbroek. Ik vind het ook weer niet mooi als hij een nette broek met een blousje aanheeft. Tegenwoordig doet hij er zelfs soms zijn zwarte linnen jasje overheen. Daar hou ik niet van.
Ik hou ook van truien met capuchon, die doet hij ook niet aan. Snif. Ik heb soms zelf het idee dat mannen die met roze aanlopen, vaak aangekleed worden door hun vriendin of vrouw. En dat vind ik jammer, laat hem lekker zelf zijn kledingstijl hebben. Dat vind ik soms niet zo leuk, omdat het niet altijd overeen komt, maar wel beter dan dat ik hem aankleed zoals ik wil.

Maar dat blijft een mening :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 sep 2008 11:34

haha ik vind het wel grappig maar ikga eigenlijk altijd mee met mijn man om kleding maar hij zoekt het echt zelf uit :D Als ik iets echt mooi vind en hij niet doet hij het echt niet aan (hooguit past hij het even voor mij) :lol:
Hij heeft ook een paar mooie truien met capu eraan vind ik niet super geweldig maar staat wel stoer zeker met zijn kort geschoren haar.
Die wiebertjes truien enz draagt hij op mooie spijkerbroeken dus wel netjes maar niet TE netjes.
Wij houden er juist helemaal niet van als er teksten op kleding staan vind ik ook niet echt netjes heb liever gewoon neutrale kleding klein merkje kan nog wel.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 30 sep 2008 11:35

Ik vind roze voor mannen ook niets. Maar smaken verschillen. Mijn broer draagt ook roze, maar zeer toevallig wel nadat hij getrouwd is met een schoonzus die een ware roze-olilly-blond-pip-fan is.
AfbeeldingAfbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 sep 2008 11:39

Mijn man draagt ook rose, heeft een overhemd voor onder zijn pak, met bijpassende rose stropdas. Een rose overhemd met een donkerblauwe streep met korte mouw.Ook nog een paars/lila geblokt overhemd. En echt niet omdat ik het voor hem heb uitgezocht. Staat hem super goed.
Daarnaast heeft mijn oudste zoontje ook wel een kledingstuk waar rose bij in zit, vind het juist leuk.
Het meeste wat mijn man draagt vind ik wel leuk, toch hebben we niet de zelfde smaak. Als ik iets voor hem meeneem, moet ik het uiteindelijk terug brengen naar de winkel :mrgreen: . Ik hou sowieso erg van kleur.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 sep 2008 11:42

MissF schreef:Ik vind het persoonlijk echt verwijfd. Maar ik hou ook niet van die wiebers op truien, en polo's bij mannen vind ik ook verwijfd. Ik vind de kledingstijl van mijn man niet altijd even leuk. Maar als hij een spijkerbroek aanheeft, met een zwart blousje met wit streepje, met letters achterop, dan vind ik hem de allermooiste man die er is ;)
Ik hou bij mannen, net als bij mezelf, van kak, maar dan wel met iets stoers eronder. Dus een blousje met spijkerbroek. Ik vind het ook weer niet mooi als hij een nette broek met een blousje aanheeft. Tegenwoordig doet hij er zelfs soms zijn zwarte linnen jasje overheen. Daar hou ik niet van.
Ik hou ook van truien met capuchon, die doet hij ook niet aan. Snif. Ik heb soms zelf het idee dat mannen die met roze aanlopen, vaak aangekleed worden door hun vriendin of vrouw. En dat vind ik jammer, laat hem lekker zelf zijn kledingstijl hebben. Dat vind ik soms niet zo leuk, omdat het niet altijd overeen komt, maar wel beter dan dat ik hem aankleed zoals ik wil.

Maar dat blijft een mening :D

shirts met teksten en blouse met letters achter op zijn niet echt kak. Onder kak vallen toch meer de wiebetjestruien :wink: .

Ik ben zelf niet zo weg van rose bij mannen. Im vind het ook vaak verwijfd staan. En kleding voor mn man koop ik ook nooit. Dat mag hij lekker zelf doen.

Maar om nog even terug te komen op babykleding. Hugo draagt nog wel echt babykleding.Ik ben dol op wit en lichtblauw voor een kleintje. Spijkerstof vind ik nu nog erg volwassen staan. Daarnaast lijkt het mij ook niet fijn liggen. Zelf lig je ook niet met een spijkerbroek in bed. Momenteel draagt Hugo nog maat 62 en in maat 68 heb ik wel hele leuke spijkerbroeken etc gekocht.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 sep 2008 11:42

Kleding meenemen doe ik dus niet. Hij zeurt wel dat zijn spijkerbroeken (welgeteld 2) in de was zitten. Dan zeg ik:' Moet je er maar 1 bij kopen.' Wat heb je nou aan 2 spijkerbroeken? Zo snel gaat het wassen hier niet hoor. Maar ik koop ze niet voor hem. Ik weet zijn maat wel, maar ik hou er echt neit van, als vrouwen kleding voor hun man kopen. Net of ze het zelf niet goed genoeg kunnen ofzo.
Stel je voor dat het andersom gebeurt: dat zouden wij vrouwen volgens mij beledigend vinden. Ik wel iig! Net alsof ik het niet zelf goed genoeg kan!

haha, ik schiet er om in de lach, als ik het me bedenk, dat mijn man thuiskomt:' Kijk liefje, een mooi shirt voor jou.'
Of misschien heb ik een man die dat nooit zou doen, en misschien scheer ik alle mannen over 1 kam, dat kan ook nog :D

Wat doe je met broeken die van je kont zakken, omdat ze te laag zijn? Ik heb zo'n broek, hij is zo leuk! Maar zelfs met een extra lang shirt erover, zie je nog steeds een streepje rug. En een riem kan niet, omdat er geen riemhaakjes aan zitten
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 30 sep 2008 11:48

ajl schreef:Maar om nog even terug te komen op babykleding. Hugo draagt nog wel echt babykleding.Ik ben dol op wit en lichtblauw voor een kleintje. Spijkerstof vind ik nu nog erg volwassen staan. Daarnaast lijkt het mij ook niet fijn liggen. Zelf lig je ook niet met een spijkerbroek in bed. Momenteel draagt Hugo nog maat 62 en in maat 68 heb ik wel hele leuke spijkerbroeken etc gekocht.

Eindelijk een medestander :wink:

Een spijkerbroek kunnen ze hun leven lang nog aan.

Mijn oppaskindjes gaan tussen de middag met hun broek aan slapen (1 en 2 jaar) lijkt me dus ook echt niet lekker.
AfbeeldingAfbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 sep 2008 11:50

Ik trek altijd de broek uit als ze gaan slapen, meestal gaan ze in bed met hun pyama aan, kleedt ze ff om zo gepiept ze moeten toch verschoond.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 30 sep 2008 11:51

Vind ik ook, trek ook altijd kleertjes uit bij mijn nichtjes, lekker slaapzak aan, staartje uit enz.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Archief”