Moderator: Moderafo's
Lorijntje schreef:Ik ga binnenkort weer eens lekker ALLEEN naar den Haag...Heerlijke stad om te winkelen vind ik dat en met name als ik alleen benIk ga lekker naar Didi, Mango, Zarah en Steps, mijn favo winkels!! En nu maar niet teveel geld uitgeven
Kate Spade schreef:Lorijntje schreef:Ik ga binnenkort weer eens lekker ALLEEN naar den Haag...Heerlijke stad om te winkelen vind ik dat en met name als ik alleen benIk ga lekker naar Didi, Mango, Zarah en Steps, mijn favo winkels!! En nu maar niet teveel geld uitgeven
zarahzara
![]()
Of het moet een heel andere winkel ergens in Den Haag zijn...
LauraC schreef:Leuk Heidebloem. Eerlijk gezegd hou ik meer van 'echte' kleding voor kleintjes. Michael heeft mega veel spencertjes, overhemdjes, shirts etc etc. Leuke broek eronder (niet perse spijker) en hij ziet er superlief uit.
MissF schreef:Ik vind het persoonlijk echt verwijfd. Maar ik hou ook niet van die wiebers op truien, en polo's bij mannen vind ik ook verwijfd. Ik vind de kledingstijl van mijn man niet altijd even leuk. Maar als hij een spijkerbroek aanheeft, met een zwart blousje met wit streepje, met letters achterop, dan vind ik hem de allermooiste man die er is
Ik hou bij mannen, net als bij mezelf, van kak, maar dan wel met iets stoers eronder. Dus een blousje met spijkerbroek. Ik vind het ook weer niet mooi als hij een nette broek met een blousje aanheeft. Tegenwoordig doet hij er zelfs soms zijn zwarte linnen jasje overheen. Daar hou ik niet van.
Ik hou ook van truien met capuchon, die doet hij ook niet aan. Snif. Ik heb soms zelf het idee dat mannen die met roze aanlopen, vaak aangekleed worden door hun vriendin of vrouw. En dat vind ik jammer, laat hem lekker zelf zijn kledingstijl hebben. Dat vind ik soms niet zo leuk, omdat het niet altijd overeen komt, maar wel beter dan dat ik hem aankleed zoals ik wil.
Maar dat blijft een mening
ajl schreef:Maar om nog even terug te komen op babykleding. Hugo draagt nog wel echt babykleding.Ik ben dol op wit en lichtblauw voor een kleintje. Spijkerstof vind ik nu nog erg volwassen staan. Daarnaast lijkt het mij ook niet fijn liggen. Zelf lig je ook niet met een spijkerbroek in bed. Momenteel draagt Hugo nog maat 62 en in maat 68 heb ik wel hele leuke spijkerbroeken etc gekocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten